Kønsscanning igår - det blir en...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

513 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. november 2011

Camilla1987

Dreng!!!

Nhåe - som skrevet blir det endnu en søn.. Valgte jo scanningen fordi at jeg havde sat næsen for højt op efter en pige, og jeg var bange for en KÆMPE skuffelse hvis det blev en dreng... Men sådan var det slet ikke...

Inden scanningsjordmoderen sagde at det var en dreng, havde jeg fået øje på 'tappen..' En lille tårer trillede ned af min kind, og det var så den 'skuffelse..' Vi havde ikke engang været derinde i 5 min, så lå han og strittede med den - Og der var INGEN tvivl.. Han ser sund og rask ud, og så var han meget glad for sin tommeltot...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Koen.

Godt du ikke blev alt for skuffet og stort tillykke med lille manden

Anmeld

17. november 2011

NNL

Camilla1987 skriver:

Dreng!!!

Nhåe - som skrevet blir det endnu en søn.. Valgte jo scanningen fordi at jeg havde sat næsen for højt op efter en pige, og jeg var bange for en KÆMPE skuffelse hvis det blev en dreng... Men sådan var det slet ikke...

Inden scanningsjordmoderen sagde at det var en dreng, havde jeg fået øje på 'tappen..' En lille tårer trillede ned af min kind, og det var så den 'skuffelse..' Vi havde ikke engang været derinde i 5 min, så lå han og strittede med den - Og der var INGEN tvivl.. Han ser sund og rask ud, og så var han meget glad for sin tommeltot...

Stort tillykke med den lille dreng Tænk på hvor meget glæde de to basser får af hinanden om et par år

Anmeld

17. november 2011

sofiell89

Stort tillykke med drengen, og godt at du ikke blev skuffet

Anmeld

20. november 2011

Nina Amelia

Stort tillykke med babydrengen!

Glæææææder mig til at det er vores tur til at se hvad det er for en der gemmer sig derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.