Fødslen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. februar 2009

MoarViborg

Nu går jeg her i den sidste måneds tid der er tilbage af min graviditet, og tankerne om fødslen er så småt ved at begynde at presse på!
Jeg går lidt og overvejer om jeg vil føde i kar! Kunne forestille mig at det kunne være afslappende...
Nogen med gode eller knap så gode erfaringer med fødsel i vand? Hvad har I gjort jer af tanker omkring jeres fødsel?
Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2009

Mca<3

Jeg har født liggende på ryggen begge gange og det siger man jo nu er forkert i det du blokerer fødselsvejen .. Min veninde har lige født stående på alle 4 og det havde været rigtigt godt Jeg havde godt nok også tænkt på vand men ved ikke helt rigtigt.

Anmeld

17. februar 2009

MoarViborg

Åhh synes også det er svært, når nu man ikke har stået i situationen før! Kan også være at det først er på selve dagen at jeg finder ud af hvad jeg vil! men stående lyder nu lidt ubekvem - men så igen.. er der mon noget der ligefrem kan betegnes som bekvemt

Anmeld

17. februar 2009

Muffinmus

Ville SÅ gerne føde i vand men med et AKS bag mig må jeg ikke en skid...
Men har virkelig kun hørt godt om det

Anmeld

17. februar 2009

vanessa

Da jeg skulle føde min dreng......
ville jeg i kar for at slappe af...? troede jeg.
Veerne var meget stærke imens jeg var i kar, syndes bestemt ikke om den følelse.
For mig var det som om jeg fik stød, hvergang der kom en vee...så jeg kunne ikke komme hurtig nok op igen...
så det skal jeg ikke igen.

vanessa.

Anmeld

18. februar 2009

Mca<3

Tror personligt jeg vil have svært ved at ligge i vand og skulle styre mine veer Fra min side kræver det så meget koncentration at jeg ville blive stresset af at skulle holde mig ovenvande også ,,, At stå på alle 4 skulle være godt i det der er fri passage for baby til at komme ud ,, Fødestol skulle være super godt ville nok bare føle det lidt komisk Jeg ender nok med ryggen igen ..

Anmeld

18. februar 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg har ingen erfaring med at føde i vand, da jeg sidste gang valgte, at få en epi blokade istedet for (og så må man ikke komme i vand). Jeg fødte på ryggen.

Jeg regner med, at få en epi blokade igen næste gang, hvis jeg ellers kan nå det (min JM+læge siger, at jeg ikke skal regne med det, da det gik hurtigt med, at føde sidste gang).

/ Katja 35+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.