Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Benjamins'mor skriver: Str 62. Brugt max 1 måned. Er som ny, ikke fnuldret eller noget. 100 kr inkl porto. 80 kr hvis den bliver hentet i Bjerringbro hurtigst muligt.
Str 62. Brugt max 1 måned. Er som ny, ikke fnuldret eller noget. 100 kr inkl porto. 80 kr hvis den bliver hentet i Bjerringbro hurtigst muligt.
Kunne godt være interesseret. Vi har lige købt en i hvid i str 56, mener jeg.. Men den kan jo godt blive for lille hurtigt :-)
Skal lige vende den med kæresten så skriver jeg lige tilbage
CelineAlexia skriver: Kunne godt være interesseret. Vi har lige købt en i hvid i str 56, mener jeg.. Men den kan jo godt blive for lille hurtigt :-) Skal lige vende den med kæresten så skriver jeg lige tilbage
Jeg vil supergerne købe den
Kh Diana
Lady_di1974 skriver: Jeg vil supergerne købe den Kh Diana
Benjamins'mor skriver: Jeg vil meget gerne lige have svar da der er en anden der ellers gerne vil købe.
Jeg vil meget gerne lige have svar da der er en anden der ellers gerne vil købe.
Hov, havde ikke set du havde skrevet
Nej, er ikke desværre inter. da vi ikke har så mange penge denne måned.. Desværre
CelineAlexia skriver: Hov, havde ikke set du havde skrevet Nej, er ikke desværre inter. da vi ikke har så mange penge denne måned.. Desværre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128