Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Goldberg86 skriver: HejJa jeg/vi er meget i tvivl om hvad vi skal navngive vores kommende dreng.Han bliver halv afroamerikansk og halv dansk, og skal bo i USA.. Vi har disse i tankerne indtil videre :JacobyElliotJadenKaydenAdamHvad syns i, og har i andre søde amerikanske navne i tankerne??
HejJa jeg/vi er meget i tvivl om hvad vi skal navngive vores kommende dreng.Han bliver halv afroamerikansk og halv dansk, og skal bo i USA.. Vi har disse i tankerne indtil videre :JacobyElliotJadenKaydenAdamHvad syns i, og har i andre søde amerikanske navne i tankerne??
Adam
Hvad med MikeNicky RickyEdwardKieran Kevin Christopher Oliver Alexander NoahJustin Matthew Jacob
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Barnepigen skriver: Adam Hvad med MikeNicky RickyEdwardKieran Kevin Christopher Oliver Alexander NoahJustin Matthew Jacob
Hold da op det var en del navne Christopher og Jacob er også inde i varmen.. Men ihh hvor er det svært
Goldberg86 skriver: Jamen er Elliot ikke et internationalt navn? Der er da mange der hedder det herhjemme ikkMen ja super kært navn..
Jamen er Elliot ikke et internationalt navn? Der er da mange der hedder det herhjemme ikkMen ja super kært navn..
Elliot er bare et super sødt navn! Er helt forelsket i det
Goldberg86 skriver: Bentley er det ikk en bil Men lyder nu meget sødt faktisk.
Bentley er det ikk en bil Men lyder nu meget sødt faktisk.
det er en engelsk bil, men bruges også som navn.
jeg er en sucker for gamle navne. sååååååå ARTHUR
Er hel tosset med navnet Kayden!!
Hel klart min favorit
Hej klart Adam
Af dem du nævner, kan jeg godt lide:
ElliotAdam
Andre forslag kunne være:
Til sidst - tillykke med graviditeten!
nannafrederiksen skriver: Af dem du nævner, kan jeg godt lide: ElliotAdam Andre forslag kunne være: Ethan Joshua Noah Aiden Samuel Mason Isaac Liam Bently Til sidst - tillykke med graviditeten!
Mason kan jeg godt af dine foreslag..Kan også rigtig godt li Noah, meeen det minder mig om en person som jeg ikk bryder mig om, så kan ikke få mig selv til at kalde ham detOg tusind tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128