Mellemnavn? Hjælp mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.960 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. november 2011

Christina Cecilie Rud Svenningsen

Hej derude :-).
- Jeg har dette STORE problem med, at finde ud af hvad min lille dreng skal hedde til mellemnavn, men vil selvfølgelig gerne have at det skal være noget som passer godt sammen med ALT det andet han også skal hedde .. Puha, håber nogen af jer kan hjælpe mig med at give nogle navne, som vil passe godt sammen! Han skal hedde; Mikkas .... Rud Svenningsen ...

Har selv haft tænkt på at halde ham; Mikkas Elias Rud Svenningsen, hvad er jeres mening om det?

Håber på at der er nogen derude der har lyst til at hjælpe.

- Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Camulla

Christina Cecilie Rud Svenningsen skriver:

Hej derude :-).
- Jeg har dette STORE problem med, at finde ud af hvad min lille dreng skal hedde til mellemnavn, men vil selvfølgelig gerne have at det skal være noget som passer godt sammen med ALT det andet han også skal hedde .. Puha, håber nogen af jer kan hjælpe mig med at give nogle navne, som vil passe godt sammen! Han skal hedde; Mikkas .... Rud Svenningsen ...

Har selv haft tænkt på at halde ham; Mikkas Elias Rud Svenningsen, hvad er jeres mening om det?

Håber på at der er nogen derude der har lyst til at hjælpe.

- Christina

Alt med E lyder jo godt som mellemnavn

Min dreng hedder selv Micas Emanuel... Hvilket er efter min farfar og oldefar  

Så synes Elias er fint, er vild med det navn Har selv overvejet det til den næste...

Anmeld

16. november 2011

Sikke et flot navn din dreng har! Syntes det er super flot, når børn bliver opkaldt efter noget familie! Men i min familie hedde de desværre Karl og Aage, som jeg kan komme i tanke om at skulle opkalde min lille Mikkas efter - og det er ikke ligefrem fordi at jeg syntes det er de aller flotteste navne i verden! hehehe
Jeg er også selv helt vild med navnet Elias. Derfor er det jo altid lige dejligt at få bekræftet af andre, om det lyder godt eller skidt, hehe.
Tusind tak for dit svar!

Anmeld

16. november 2011

Happiness

Synes det lyder flot

Hilsen en som også har "Rud" i sit navn

Anmeld

16. november 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg synes det er super flot: Mikkas Rud Svenningsen - hvorfor 4 navne?

Anmeld

16. november 2011

Cool! Det er der godt nok ikke mange der hedder, hehe
Og tusind tak !

Anmeld

16. november 2011

Jeg har selv 4 navne .. Altså Christina Cecilie Rud Svenningsen. Og min lillebror har også 4. Noah Alexander Casper Rud. - Så jeg syntes også at min lille Mikkas skal have 4 navne

Anmeld

16. november 2011

IngenKoPåIsen

Synes også Elias er fint
Ellers vil jeg sige:

Mikkas Emil

Mikkas Frederik

Mikkas Elliot

Anmeld

16. november 2011

Sara.

Synes Karl Mikkas Rud Svenningsen er viiiiiiiiiiiildt sødt!!! Eller Mikkas Karl Rud Svenningsen

Elsker navnet Karl!!!!!! Frækt og sødt!!!!!!!

Mikkas er i øvrigt også rigtig sødt :-)

Elias er jeg personligt ikke så vild med, men synes det passer fint sammen med Mikka :-)

Anmeld

16. november 2011

MortilCilas

Det lyder godt sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.