36+3 med drenge maven!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

923 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. november 2011

Timmner

Ja så kom dagen hvor jeg skulle på barsel (;

har været ude og hente de sidste ting i baby sam. Og imorgen skal jeg ha pakket pusletasken klar, til når vi skal på hospitalet  har gjort værelset færdig idag. Så nu hygger jeg bare ind til han kommer ud  det er ved at være lidt tung at have sådan en stor mave. men Hold da op jeg elsker at vise min smukke mave frem

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Risen

Timmner skriver:

har været ude og hente de sidste ting i baby sam. Og imorgen skal jeg ha pakket pusletasken klar, til når vi skal på hospitalet  har gjort værelset færdig idag. Så nu hygger jeg bare ind til han kommer ud  det er ved at være lidt tung at have sådan en stor mave. men Hold da op jeg elsker at vise min smukke mave frem

Sikke en flot mave du har fået dig  

Jeg glæder mig helt vildt til at kunne gå med noget ligende 

Husk en masse forkælelse og afslapning inden den lille kommer  

Anmeld

17. november 2011

mille25

Timmner skriver:

det er en rigtig fin babyhule du har dig.....

Anmeld

17. november 2011

CmarianN

Timmner skriver:

For filan dario en smækker mavse 

Hvor dejligt barslen er startet.... UUH jeg glæder mig til min starter (selvom der er nogen tid til endnu )...

Pøj pøj med det hele 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.