sex og mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. november 2011

Anonym trådstarter

jeg har min mens og har haft den siden søndag. jeg bløder stadig men ikke voldsomt mere.. hele mensen har jeg haft mega lyst til min kæreste men idag er det ekstrem slemt  hvordan har i det med sex og mens. kæresten siger han er ligeglad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Miss Church

Anonym skriver:

jeg har min mens og har haft den siden søndag. jeg bløder stadig men ikke voldsomt mere.. hele mensen har jeg haft mega lyst til min kæreste men idag er det ekstrem slemt  hvordan har i det med sex og mens. kæresten siger han er ligeglad

Personligt synes jeg at det er ulækkert. Kunne ikke selv finde på det. Men holdningerne er jo forskellige  

Hvis jeg skulle, ville det heeelt bestemt være i badet! 

Anmeld

16. november 2011

Anonym trådstarter

jeg glemte at skrive at jeg har lånt min venindes profil  men hun ved det godt.

Anmeld

16. november 2011

betski

Anonym skriver:

Vi ligger et håndklæde ud og naturligvis ingen oralsex til mig, men der bliver han så lidt ekstra forkælet

Anmeld

22. november 2011

Amalie Laursen

Det er helt okay og normalt have dyrke sex selvom du har din mens.

Hvis han selv siger at han er ligeglad med det, så må det være fordi han elsker dig, og gerne vil have nærhed med dig  

Du skal ikke lade det stoppe dig (:

Mig og min kæreste havde også sex selvom jeg havde min mens, nu er jo dog gravid!

Mvh. Amalie.

Anmeld

22. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Har altid synes det er megaulækkert..især lugten.

Så nej tak ikke her i huset.

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. november 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

jeg glemte at skrive at jeg har lånt min venindes profil  men hun ved det godt.

Jeg synes da helt sikkert du skal lave din egen..det er ikke særligt svært. 

Venligst
Moderator

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.