YES! Super god sidste scanning:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. november 2011

Oliver,Troia&Wictor

Endelig så nåede jeg 39+0 med bettemanden (Wictor)...

Jeg er blevet scannet jævnligt da Oliver kun vejede 2330gr.(40+1) og Troia kom i uge 26+1 (840gr.)

Så for 2uger siden blev Wictor vejet til 2410gr. i 37+0 og idag blev han vejet/scannet til 2925gr. så var helt oppe og køre for hvor var det sejt han har taget så flot på, så damer PLEASE send en masse vestøv til mig

Ville bare dele lidt gode nyheder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Mor til Mike

Oliver&Troia <3 skriver:

Jeg er blevet scannet jævnligt da Oliver kun vejede 2330gr.(40+1) og Troia kom i uge 26+1 (840gr.)

Så for 2uger siden blev Wictor vejet til 2410gr. i 37+0 og idag blev han vejet/scannet til 2925gr. så var helt oppe og køre for hvor var det sejt han har taget så flot på, så damer PLEASE send en masse vestøv til mig

Super lækkert! Sender tusindevis af spande vestøv i din retning, håber alt lander på dig så du får besøg af vefeen i en af de nærmeste dage. 

Anmeld

16. november 2011

Oliver,Troia&Wictor

Min søn - mit guld! <3 skriver:

Super lækkert! Sender tusindevis af spande vestøv i din retning, håber alt lander på dig så du får besøg af vefeen i en af de nærmeste dage. 

Tusind tak, bliver lykkelig hvis det ender hos mig

Anmeld

16. november 2011

Gaia

Puuuster en storm af ve- støv  

Anmeld

16. november 2011

delimus

Oliver&Troia <3 skriver:

Fin baby du render rundt med der  

Ja jeg render til scanning med lige det modsatte problem. 
Blev scannet igår 35+6 og Blob er over 3500 g nu  
Så nu skal der scannes igen, forj jeg får nok ikke lov at gå tiden ud....
Sjovt når vi alle "lider" af det samme og så er der bare SÅ meget forskel på os  

Anmeld

16. november 2011

IngenKoPåIsen

Oliver&Troia <3 skriver:

Kan det passe du har haft en veninde/familie på min-mave.dk, som måske har skrevet lidt om Troia, dengang hun blev født? 

Anmeld

17. november 2011

Oliver,Troia&Wictor

Malunsesmutti skriver:

Kan det passe du har haft en veninde/familie på min-mave.dk, som måske har skrevet lidt om Troia, dengang hun blev født? 

ja måske min veninde marlene havde en profil på min-mave.dk

Anmeld

17. november 2011

Oliver,Troia&Wictor

delimus skriver:

Fin baby du render rundt med der  

Ja jeg render til scanning med lige det modsatte problem. 
Blev scannet igår 35+6 og Blob er over 3500 g nu  
Så nu skal der scannes igen, forj jeg får nok ikke lov at gå tiden ud....
Sjovt når vi alle "lider" af det samme og så er der bare SÅ meget forskel på os  

Min veninde render med samme problem som du gør. Hendes dreng vejer 4kg og hun er i 35 oz....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.