Uufff taber så utrolig meget hååår :'( ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. november 2011

Azooo

Mit hår falder og falder og aner ikk hvorfor.. Tog en badetur idag men puhaaa badekaret var vildt med hår :s .. Glider mine fingre ved mit hår , får et godt styk hår i hånden .. Tør overhovedet ikk rager med en kam :O .. Jeg ammer og har et barn som er fyldt tre måneder idag ?? Ka det skyldes på grund af amning eller??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Mor til Mike

Heza2410 skriver:

Mit hår falder og falder og aner ikk hvorfor.. Tog en badetur idag men puhaaa badekaret var vildt med hår :s .. Glider mine fingre ved mit hår , får et godt styk hår i hånden .. Tør overhovedet ikk rager med en kam :O .. Jeg ammer og har et barn som er fyldt tre måneder idag ?? Ka det skyldes på grund af amning eller??

Ja, desværre!

Har hørt om mange ammende der bliver både tyndhåret eller taber meget af deres hår  

Anmeld

16. november 2011

Rockertand

Det er helt normalt, jeg har et par veninder, der har tabt hår op til 1 år efter fødslen 

Anmeld

16. november 2011

Muhmi

Åhhh nej...

Ja det er desværre rigtigt at de hormoner der er i kroppen kan få håret til at falde af... Æv æv....

Mange skal du have....

Anmeld

16. november 2011

Azooo

eejjj ka det ikke stoppes ?? .. Ska jeg til lægen med det eller ?? Det falder utroligt meget synes jeg :/ ..

Anmeld

17. november 2011

Tona

Heza2410 skriver:

Det er så slemt. Jeg blev virkelig rystet over det da jeg havde fået Amanda...jeg var slet ikke forberedt på det og slet ikke i de mængder heller! Mit begyndte da Amanda var ca 3 mdr og varer stadig ved, men er blevet bedre nu. Jeg vil tror ikke så meget at det er amning, som bare at det er noget hormonelt, for både jeg selv og min veninde som ikke har ammet oplevede det begge da børnene var ca 3 mdr gamle.

Jeg har ikke nogen mirakelkur ud over at lade tiden gå, men er er nogle ting som har hjulpet mig:

Spis en stærkere vitamin-pille igen (fx gravitamin eller ammevitamin)

Spis omega 3 og "D-pearls 45 ug" fra Matas

Få klippet spidser på håret

Find en god plejende shampoo

Anmeld

17. november 2011

Camillago

Jep, det samme sker her hos mig. Min datter er også 3 mdr gammel, og jeg er ved at blive vanvittig af alle de løse hår. Det skete også, da jeg havde født mit første barn, og det er vist hormonelt og helt normalt.

Jeg ved tilfældigvis, at hund også fælder al sin pels efter et kuld hvalpe...

Anmeld

18. november 2011

K&S

Heza2410 skriver:

Det er helt normalt, det har intet med amningen af gøre, men derimod alle de hormoner, du har i kroppen - men bare rolig, der går over igen...!

Anmeld

18. november 2011

Jonatansmor

Heza2410 skriver:

Fnis - og det er kun begyndelsen ...

For når du omsider er stoppet med at fælde, begynder din basse at gribe fast om ting og hvad er mere skønt end at rive i mors hår?

Her havde jeg nærmest store skaldede pletter på bagsiden af hovedet og ingen pandehår fordi det var blevet rykket ud i store uregelmæssige totter. Nu er han 17 måneder og stoppet med det pjat og mit hår er så småt ved at ligne sig selv. Bortset fra pandehåret der skulle klippes totalt kort og nu danner en krølle lige ned foran øjnene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.