Hvornår begynder I putteritualerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. november 2011

MaybeBaby

Ja hvad har I gjort, når jeres pusling viste træthedstegn kl 17. For sent til en lur i barnevognen pga tågen (ved vandet), men også noget tidligt i forhold til, at hvornår han plejer at falde helt i søvn, og tager og sover natten igennem. Hvornår kommer jeres i seng? Altså i seng seng med nattøj og putteritualer og det hele? (min søn et 8 uger) /Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

SaNiNa

De er stadig så små så hvis de er trætte kl 17 skal de have lov at sove.

Naia sover stadig ikke uden for det sover hun alt alt for ofte til i løbet af dagen og alt for korte lure til jeg gider randen op og ned at trapperne.

Hun bliver gjort klar til nat når jeg har amme ved en 18.00-18.30 tiden så går hun til ro bliver så ammet igen kl 23 hvor hun får en tør møllen enden hun bliver lagt til for hun falder ofte i søvn under ammningen.

(lige idag sover hun dog ikke endnu men ligger og hygger med sint sut)

Anmeld

16. november 2011

***S***

William bliver puttet til nat omkring kl. 19-20 stykker!

Idag blev han puttet halv 8 og sov med det samme. Han vågnede fra middags lur kl. 15.30 og tog en mini lur ved halv 6 tiden på en halv times tid. (mini lur bliver taget indenfor.)

Anmeld

16. november 2011

Kofoed.

Okay, vi er så b mennesker, hehe, kan jeg godt se.

Hun sover altid længere perioder og så bliver hun oftes hurtigt træt igen. Vi går i seng, når det lige passer ind med hende imellem 21 og 24... Så sover hun til 4-5, skal have mad og sover igen til 9-10.

Anmeld

16. november 2011

HeidiØ

Kofoed. skriver:

Okay, vi er så b mennesker, hehe, kan jeg godt se.

Hun sover altid længere perioder og så bliver hun oftes hurtigt træt igen. Vi går i seng, når det lige passer ind med hende imellem 21 og 24... Så sover hun til 4-5, skal have mad og sover igen til 9-10.

Vi er vidst også lidt B mennesker .. her er det næsten det samme, William sover mellem 21 og 23, ammes ved 4-5 tiden og sover igen til 8..

Tror det er svææææært med gode rytmer her i starten

Anmeld

16. november 2011

Ka+Ma=Be

Det er meget sjovt så forskelligt det er Meeen der er jo også nogle ugers forskel på ungerne trods alt

for 2 ugers tid siden begyndte vores gode aftenrutine. Ved 19 tiden + - bliver Benjamin skiftet, får nattøj på og lidt mad inde i mørket. Og så i seng. Så sover han ca 6 timer alt efter hvordan dagen lige har været.

Men ja, jeg synes også det er lidt svært at finde ud af, når de er trætte ved 17 tiden. Det er lidt dårligt timet Men så prøver jeg bare at lægge ham og se hvad der sker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.