Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min søn - mit guld! <3 skriver: Håber tiden går hurtigt så du snart kan få din guldklump!
Håber tiden går hurtigt så du snart kan få din guldklump!
Tak. Og i lige måde. Det må da være lige om nu Jeres guldklump kommer!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Så kan jeg allerede skrive 38+0. Hvor er det altså bare vildt!! Maven er for længst sunket godt ned, og har da lidt mens lignende smerter ind imellem. Ej hvor jeg håber vi snart kan hilse på vores lille gulklump, og se hvordan bebs ser ud! Vi fik ikke lavet 3D Scanning, så vi har ingen anelse om hvem bebs ligner. Det bliver det største af det største, og jeg er oser af lykke. Tiden er intens og fantastisk!
Så kan jeg allerede skrive 38+0. Hvor er det altså bare vildt!!
Maven er for længst sunket godt ned, og har da lidt mens lignende smerter ind imellem.
Ej hvor jeg håber vi snart kan hilse på vores lille gulklump, og se hvordan bebs ser ud! Vi fik ikke lavet 3D Scanning, så vi har ingen anelse om hvem bebs ligner.
Det bliver det største af det største, og jeg er oser af lykke.
Tiden er intens og fantastisk!
Ihh det bliver mega spændende....
Mira0911 skriver: Ihh det bliver mega spændende....
JA! Det ER mega spændende. 12 dage til termin. Kom så bebs
Så må vi se hvem af os der kommer først jeg er 39+1 idag og VENTER med tålmodighed og vil meget gerne have den ud NU.
Held og Lykke med Fødslen når det er
Ludo skriver: Så må vi se hvem af os der kommer først jeg er 39+1 idag og VENTER med tålmodighed og vil meget gerne have den ud NU. Held og Lykke med Fødslen når det er
Uh ja det er tæt på hinanden. Håber du får en fantastisk fødsel når det er.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Det ved jeg ikke om jeg tror på. Haha.
Det ved jeg ikke om jeg tror på. Haha.
Det gør den... Lige om snart står du med bebs i hænderne...
=
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: JA! Det ER mega spændende. 12 dage til termin. Kom så bebs
Hepper alt hvad jeg kan.... Hep hep hep... Sender masser af vestøv i din retning...
*Puuuuuuuuuuuuuuuuust*
Mira0911 skriver: Hepper alt hvad jeg kan.... Hep hep hep... Sender masser af vestøv i din retning... *Puuuuuuuuuuuuuuuuust*
Tak søde!! Modtages med kyshånd!!
Muhmi skriver: Det gør den... Lige om snart står du med bebs i hænderne... =
Synes en måned er laaang tid...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128