Jeg har virkelig ondt i maven! efter spontan abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.119 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. november 2011

Anonym trådstarter

Men min og kærestens telefon er spærret, ! kan man bare gå ned til lægevagten/skadestuen uden at have ringet først ??

kan ik holde det ud, det gør så afsindig ondt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Miss Church

Anonym skriver:

Men min og kærestens telefon er spærret, ! kan man bare gå ned til lægevagten/skadestuen uden at have ringet først ??

kan ik holde det ud, det gør så afsindig ondt.

Hos lægevagten hvor jeg bor, er der en telefon i venteværelset, som man kan ringe på, hvis man ikke har mulighed for at ringe andre steder fra. 

Synes da bare du skal tage derned, så må du kontakte personalet og fortælle dem det som det er. Så tror jeg ikk på at de sender dig hjem.

Held og lykke 

Anmeld

16. november 2011

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Hos lægevagten hvor jeg bor, er der en telefon i venteværelset, som man kan ringe på, hvis man ikke har mulighed for at ringe andre steder fra. 

Synes da bare du skal tage derned, så må du kontakte personalet og fortælle dem det som det er. Så tror jeg ikk på at de sender dig hjem.

Held og lykke 

tak for svar, det må jeg prøve!

Anmeld

16. november 2011

Frk.Nissen

De har lave meget om. Hvis man skal på skadestuen skal man ringe først. så de kan finde ud af, om det er en læge sag, eller om folk virkelig skal en tror på skadestuen. Kender du ikke nogen, som du kan låne et telefon af?

Så desværre tror jeg ikke at du kan

Anmeld

16. november 2011

Miss Church

TulleStøv skriver:

De har lave meget om. Hvis man skal på skadestuen skal man ringe først. så de kan finde ud af, om det er en læge sag, eller om folk virkelig skal en tror på skadestuen. Kender du ikke nogen, som du kan låne et telefon af?

Tror måske det er lidt forskelligt fra sygehus til sygehus. 

Flot mave by the way

Anmeld

16. november 2011

Anonym trådstarter

TulleStøv skriver:

nej vi bor rimelig langt fra alt og alle vi kender, og vores naboer åbner ikke døren eller os er de ik hjemme :/  må bare prøve, de kan altid smide mig hjem igen hvis det er det !
hader at telefonen lig sku blive spærret idag :s

Anmeld

16. november 2011

Frk.Nissen

Miss Church skriver:

Held og lykke 

Nårh ja. Det er selvfølelig rigtigt  Den tænkte jeg ikke lige på.

Anmeld

16. november 2011

Miss Church

Anonym skriver:

nej vi bor rimelig langt fra alt og alle vi kender, og vores naboer åbner ikke døren eller os er de ik hjemme :/  må bare prøve, de kan altid smide mig hjem igen hvis det er det !
hader at telefonen lig sku blive spærret idag :s

Åhh det er træls for dig  og ja rimelig dårlig timing, men sådan er det jo desværre af og til. 

for at de vil hjælpe dig! Håber på en go update 

Anmeld

16. november 2011

Miss Church

TulleStøv skriver:

Nårh ja. Det er selvfølelig rigtigt  Den tænkte jeg ikke lige på.

Anmeld

16. november 2011

Frk.Nissen

Miss Church skriver:

Tror måske det er lidt forskelligt fra sygehus til sygehus. 

Flot mave by the way

Det er ikke så tit at jeg kommer der. Men har lige været, og der er der sat skilte op, hvordan man skal gøre, når man skal på skadetuen osv

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.