Sen eftermiddagslur - sove ude???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.478 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. november 2011

birthee

Caroline (7½ mdr.) sover lige en sen eftermiddagslur på en halv times tid... Problemet (eller det er ikke som sådan et problem), er at hun sover fra omkring 16.15/16.30 og en halv time/tre kvarter frem... så når det jo at blive mørkt...

Ville I lade jeres barn sove ude der???

Hun kan ikke undvære eftermiddagsluren, og jeg kan ikke ligge hende til at sove indenfor, da hun så kun sover 10 minutter og er ikke tilpas ved at være nogle steder når hun vågner pga. træthed...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

*Sofie*

Ja

Da Malou var mindre og sov om eftermiddagen tog hun sine bedste lure udenfor da det var koldt og mørkt

Anmeld

16. november 2011

Maja88

birthee skriver:

Caroline (7½ mdr.) sover lige en sen eftermiddagslur på en halv times tid... Problemet (eller det er ikke som sådan et problem), er at hun sover fra omkring 16.15/16.30 og en halv time/tre kvarter frem... så når det jo at blive mørkt...

Hun kan ikke undvære eftermiddagsluren, og jeg kan ikke ligge hende til at sove indenfor, da hun så kun sover 10 minutter og er ikke tilpas ved at være nogle steder når hun vågner pga. træthed...

ja jeg ville klart putte hende udenfor.. det bliver Aprilla også her

Anmeld

16. november 2011

AnneBJ

Felix sover i skrivende stund udenfor i vognen ... 

Anmeld

16. november 2011

birthee

AnneBJ skriver:

Felix sover i skrivende stund udenfor i vognen ... 

Dejligt at høre jeg ikke er den eneste der lader mit barn sove ude om eftermiddagen, selv om det er mørkt

Anmeld

16. november 2011

Rødhætte

Ja.. William sover også altid fra kl 16-17 selvom det er mørkt.. Der går ikke længe så er det (desværre) mørkt det meste af dagen

Anmeld

16. november 2011

birthee

Rødhætte skriver:

Ja.. William sover også altid fra kl 16-17 selvom det er mørkt.. Der går ikke længe så er det (desværre) mørkt det meste af dagen

Det kan da være det samme med det mørke... kan godt mærke det er vinter nr. 2 jeg kommer til at gå hjemme... men man kan da lige nå en gåtur omkring middag, der er det da nogenlunde lyst...

Anmeld

16. november 2011

Brams

birthee skriver:

Ja helt sikkert, Lærke har altid sovet ude også i vinterperioden hvor det er mørkt udenfor

Anmeld

16. november 2011

Hasselnødden

birthee skriver:

Elias sov ude i al slags vejr da han lå trygt, varmt og dejligt i sin barnevogn inden han fyldte 1 år- også når det blev mørkt... han nøjedes så bare ikke med en halv time, men tog gerne 2-3-4-5 timer - og vi gik da lidt som forældre og var urolige ofr om han nu trak vejret men hver gang vi gik ud til ham og kiggede ind lå han bare trygt og snorksov, så ingen grund til at vække ham. En enkelt gang sov han helt til 20 hvor vi syntes han i det mindste skulle ind i gangen og stå hvis han ville sove videre, det vågnede han ikke af og sov så til 20.30 - kom op, blev skiftet, fik havregrød og så ville han ind og sove videre - og han stod først op igen ved 5-6 tiden..

Jeg vil sige at du bare skal lade hende sove det hun har brug for uden at vække hende... hun regulerer det helt selv  også selvom det betyder hun står udenfor i barnevognen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.