notifiaktioner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. november 2011

Alexander&Lærke

Hvorfor sket det ofte at jeg ikke får disse på indlæg som andre har citert ved mig det er lidt træls for så er jeg nød til hele tiden at gå ind og tjekker om det er skrevet fx hvis jeg byder på noget i køb og salg eller hvis jeg har været med i en tråd.... Øv det er træls..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mette&Alexander skriver:

Hvorfor sket det ofte at jeg ikke får disse på indlæg som andre har citert ved mig det er lidt træls for så er jeg nød til hele tiden at gå ind og tjekker om det er skrevet fx hvis jeg byder på noget i køb og salg eller hvis jeg har været med i en tråd.... Øv det er træls..

Dit problem er blevet viderebragt til teknikken, så må vi se hvad man finder ud af der.

Med venlig hilsen
Staff

Anmeld

16. november 2011

Muhmi

Mette&Alexander skriver:

Kender det alt for godt....

Anmeld

16. november 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

også mig, får heller ikke altid mail når jeg ikke er på og der er skrevet i en debat jeg har abonnement på...

Anmeld

16. november 2011

Alexander&Lærke

Moderator skriver:

Dit problem er blevet viderebragt til teknikken, så må vi se hvad man finder ud af der.

Med venlig hilsen
Staff

ok tak for det....

Anmeld

16. november 2011

lycly

Det oplever jeg også. Jeg oplever også at jeg i løbet af en dag får fx 10 mails med nye indlæg der er skrevet i mine tråde. Men når jeg så logger på så står der fx kun (2) ved notifikationer. Skide irriterende, for det gør at jeg ikke ser alle indlæg hvis jeg ikke tjekker min mail når jeg ikke er på baby.dk

Anmeld

16. november 2011

Darling<3

Jeg har ingen tekniske problemer med baby.dk

Anmeld

17. november 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mette&Alexander skriver:

ok tak for det....

Hej igen!

Du har under dine indstillinger valgt følgende:

- Modtag besked, når et af mine indlæg bliver citeret i debatterne - kun når jeg er offline.

- Modtag e-mail, når der kommer nyt i et abonnement - kun når jeg er offline.

Hvis du altid vil have notifikationer på Baby.dk, skal du skifte den første om til "altid".

Skriv igen, hvis du bliver ved med at have problemer.

Venlig hilsen
Staff

Anmeld

17. november 2011

Alexander&Lærke

Moderator skriver:

Hej igen!

Du har under dine indstillinger valgt følgende:

- Modtag besked, når et af mine indlæg bliver citeret i debatterne - kun når jeg er offline.

- Modtag e-mail, når der kommer nyt i et abonnement - kun når jeg er offline.

Hvis du altid vil have notifikationer på Baby.dk, skal du skifte den første om til "altid".

Skriv igen, hvis du bliver ved med at have problemer.

Venlig hilsen
Staff

tak har ændret det nu, så håber det virker... Tak for hjælpen hvem du så end er....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.