Termin i dag, send gerne vestøv! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

783 visninger
19 svar
0 synes godt om
16. november 2011

Mor til Mike

SÅ ramte jeg terminen, uden tegn på noget som helst.. Send gerne en masse vestøv i min retning, er desperat for at få min søn i armene, og det er manden også!

God onsdag til jer alle 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

banditten2011

Min søn - mit guld! <3 skriver:

SÅ ramte jeg terminen, uden tegn på noget som helst.. Send gerne en masse vestøv i min retning, er desperat for at få min søn i armene, og det er manden også!

God onsdag til jer alle 

Sender spandevis af ve støv i din retning..

kender selv følelsen og den ventetid er frygtelig så håber da snart din lillemand vil til verden

Anmeld

16. november 2011

sne190810

Held og lykke! Sender en masse vestøv og gode tanker afsted til jer ..

ps. på min terminsdag havde jeg heller ingen tegn, what so ever. Men fik begyndende veer omkring midnat, og næste dag fødte jeg sen eftermiddag. Så man behøver ikke alle de der små tegn

jeg  for det bliver snart!

Anmeld

16. november 2011

lukasmor

Så må der gerne ske noget... jeg har i hvert fald sendt en masse så jeg håber det enten når frem i dag eller i morgen

Anmeld

16. november 2011

christina92

God onsdag til jer alle 

Sender masse vis af veestøv!  for at der snart sker noget og at du snart har din søn i dine arme.

Håber alt kommer til at gå strålende.

Når du nu har født og ikke skal bruge mere baby og graviditetsstøv, tror du så du vil sende lidt til mig?

Anmeld

16. november 2011

Frøken J.

God onsdag til jer alle 

Sender en røvfuld vestøv søde! Vi vil se bettemanden

Anmeld

16. november 2011

Miss Church

Du får lige en spand vestøv  

for at der snart sker noget! 

Anmeld

16. november 2011

Mor til Mike

banditten2011 skriver:

Sender spandevis af ve støv i din retning..

kender selv følelsen og den ventetid er frygtelig så håber da snart din lillemand vil til verden

Mange tak skal du have 

Anmeld

16. november 2011

Mor til Mike

sne190810 skriver:

Held og lykke! Sender en masse vestøv og gode tanker afsted til jer ..

ps. på min terminsdag havde jeg heller ingen tegn, what so ever. Men fik begyndende veer omkring midnat, og næste dag fødte jeg sen eftermiddag. Så man behøver ikke alle de der små tegn

jeg  for det bliver snart!

Mange tak skal du have ..

Håber at det komme lige pludseligt så! Magter ikke at gå helt til næste fredag til igangsættelse

Anmeld

16. november 2011

Mor til Mike

Lukasmor skriver:

Så må der gerne ske noget... jeg har i hvert fald sendt en masse så jeg håber det enten når frem i dag eller i morgen

Mange tak skal du have !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.