Plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

Muffinmus

Jamen pøj pøj med det:-)

Havde det selv sådan 3-4 uger før termin,så det kan være forskelligt hvor længe man har det sådan før der sker noget, nogle vågner op sådan og føder samme dag mens vi andre kan gå med det i en måned:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Henriette Aaby

MariaE skriver:

Jamen pøj pøj med det:-)

Havde det selv sådan 3-4 uger før termin,så det kan være forskelligt hvor længe man har det sådan før der sker noget, nogle vågner op sådan og føder samme dag mens vi andre kan gå med det i en måned:-)

Tak skal du have

Puha ja jeg har jo 4 uger og 4 dage til termin, og ja jeg synes måske det bliver mange dage med de her plukveer, for hvor kommer de tit siden weekenden... Vi taler om mange i timen... Men det er ikke rigtig veer, dem tror jeg da jeg vil kunne genkende

Anmeld

16. november 2011

Muffinmus

Jeg kunne sagtens have 10  time hver evig eneste aften...det sagde in læge var ok så længe der var tjekket for blærebetændelse,....og den var negativ, så ja, det er lang tid at sidde og brokke sig, men anden gang hjalp de tror jeg for fødte 14 dage før tid og havde samme aften endnu engang brokket mig over de latterlige hypige kraftige plukveer til veninder over sms, og ved 10-11 tiden gik vandet sørme.....Men havde jo haft dem alle de uger forinden, især hver aften når jeg smed mig i sofaen, så gik plukveerne amok:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.