ÅRH de tanker!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

743 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. februar 2009

lykke1981

Hej med jer!

TILLYKKE til alle jer der har testet positiv her på det sidste! Det er SÅ fantastisk!

Jeg har et spørgsmål. Jeg har ingen børn. Så jeg er i mit ALLER første forsøg efter p-pillestop. Jeg aner ikke hvornår og hvorledes, eller om min mens dukker op... MEN for 14 dage siden i morgen, stod jeg med en positiv ÆL-test i hånden. Og SÅ var der dømt hygge

Mit spørgsmål er så: Ville I prøve, at teste for G i morgen på "testdagen"(14 dage efter ÆL) Synes jeg har lidt symptomer, hvilket jo sagtens kan skyldes p-pillestop...

Men HVA VILLE I GØRE, eller HVA HAR I GJORT???

Forresten også alt min held og lykke til alle der prøver og prøver og prøver.......................................... Ect!!!

Tak fordi I ville bruge jeres øjne og tastatur på dette indlæg!

Knus fra Sandra!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2009

JonTri

Jeg testede 2 dage efter jeg skulle have haft mens. Den var svag pos, tre dage senere testede jeg igen og den var pos. Så du kan jo bare teste når du er gået over tid - eller når du tror du er over tid. Det er rigtigt at man godt kan få "falske" symptomer når man er stoppet med p-piller, meen mange har det på fornemmeren når de er gravide.

Hheld og lykke... Håber da at du er gravid - ellers er det på den igen.

Anmeld

16. februar 2009

Mie A

Jeg hedder Mie og jeg er testoman!! Jeg er en af de kvinder, som købte masser af teste på nettet, da vi skulle prøve at blive gravide... Derfor var der nogle gange hvor jeg testede dagen inden at jeg skulle have mens - åndsvagt, ja... men der var heldigvis ingen der tog skade af min afhængighed

Anmeld

17. februar 2009

DK

Test du bare løs. Det skader i alt fald ikke... he he..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.