Hvordan deler i nyheden??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

600 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. november 2011

MissBee

Ja som overskriften siger så ville jeg gerne høre hvornår og hvordan i deler nyheden ??

Vi selv gør det juleaften til den nærmeste familie men om det bliver via scanningsbillede + ramme med deres billede eller sparkedragt med terminsdato

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Blirnokaldrigfru

Jeg tror vi deler det med den nærmeste familie, når vi føler os lidt sikre - vi mistede sidste gang Måske juleaften - men vil ikke give scanningsbilleder tror jeg ikke måske en invitation til fødselsdag d 19 juli det har jeg læst en anden gjorde, synes det var lidt sjovt

Anmeld

16. november 2011

MissBee

Frk P. skriver:

Jeg tror vi deler det med den nærmeste familie, når vi føler os lidt sikre - vi mistede sidste gang Måske juleaften - men vil ikke give scanningsbilleder tror jeg ikke måske en invitation til fødselsdag d 19 juli det har jeg læst en anden gjorde, synes det var lidt sjovt

det var også en sød ide med invitationen  og det er jeg ked af at høre, godt du er gravid igen

Anmeld

16. november 2011

Risen

Her giver vi storesøster Clara en body på med jeg skal være storesøster, eller også bliver det en gave til bedsteforældrene, altså bodyen Gør det først juleaften, da jeg vil være helt sikker på at der er noget derinde.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.