NF - Ikke som planlagt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. november 2011

Chevro

Så var vi til NF igår, eller... Det skulle vi - men bebsen var kun 10+ og ikke 12+ som forventet.

Men vi så den lille bebs på 34 mm, og det var fantastisk
- den havde arme, ben, hænder og fødder, et lille hjerte der hamrede derudaf, og det sødeste lille hoved

Så vi skal scannes igen om 14 dage - så får vi det at se igen <3 Det er lige før jeg kan finde på at betale for det, ofte - det er jo det sjoveste og mest fantastiske man kan opleve sammen som par

Så desværre hører jeg ikke længere til i denne gruppe Men skriver lige med herinde alligevel - man lærer jo folk at kende

Terminen er rykket frem til 11/6-12 (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

NNL

Lidt ærgerligt at I så ikke kunne få risiko vurderingen, men dejligt at I fik set en sød og livlig baby, som så ud til at have det godt Og egentlig meget fedt at I allerede skal se den igen om 14 dage Og skriv du bare med her, hvem ved hvornår vi allesammen ender med at føde alligevel

Anmeld

16. november 2011

Chevro

Hehe, ja præcis! Men det er så fedt at vi får den at se flere gange :b det blev vi hurtigt enige om

Så får vi vurderingen ved den nye NF

Men vi da afklaret at der kun var en smilee

Anmeld

16. november 2011

DinNabo

Chevro skriver:

Så var vi til NF igår, eller... Det skulle vi - men bebsen var kun 10+ og ikke 12+ som forventet.

Men vi så den lille bebs på 34 mm, og det var fantastisk
- den havde arme, ben, hænder og fødder, et lille hjerte der hamrede derudaf, og det sødeste lille hoved

Så vi skal scannes igen om 14 dage - så får vi det at se igen <3 Det er lige før jeg kan finde på at betale for det, ofte - det er jo det sjoveste og mest fantastiske man kan opleve sammen som par

Så desværre hører jeg ikke længere til i denne gruppe Men skriver lige med herinde alligevel - man lærer jo folk at kende

Terminen er rykket frem til 11/6-12 (:

Ej øv... men så længe bebs har det god, så må man jo være tilfreds

Jeg skal selv til NF på fredag, og glæder mig som et lille barn. det blir en festdag, forhåbentlig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.