Maven 34+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. november 2011

NilleG

Så går det efterhånden hurtigt og maven vokser i fuld fart... Min lille pige har det nu godt derinde og de siger hun ca vejer 2700 gr nu!  

Ingen strækmærker på maven endnu, men ellers alle andre steder

Nu skal de sidste uger bare gå

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

banditten2011

Flot mave

Anmeld

16. november 2011

Wimmie

Ih hvor er din mave altså bare fin og rund 

Og hun er jo ved at have en god størrelse derinde - jeg skal til jordemoder i morgen, så er jeg spændt på hvad hun bliver vurderet til 

Anmeld

16. november 2011

NilleG

Wimmie skriver:

Ih hvor er din mave altså bare fin og rund 

Og hun er jo ved at have en god størrelse derinde - jeg skal til jordemoder i morgen, så er jeg spændt på hvad hun bliver vurderet til 

Det er din også nu skal du bare vise den lidt mere frem   Spændene hvor stor hun er nu så.. Er meget sjovt at se om vi stadig følger hinanden.. Tror vi har taget det samme på

Anmeld

16. november 2011

NilleG

banditten2011 skriver:

Flot mave

Tak

Anmeld

16. november 2011

NilleG

banditten2011 skriver:

Flot mave

Kan se du bare venter på din baby kommer ud nu..  for der snart sker noget, bare jeg selv er utålmodig allerede nu

Anmeld

16. november 2011

Chalala85

Super fin mavse

Anmeld

16. november 2011

banditten2011

NilleG skriver:

Kan se du bare venter på din baby kommer ud nu..  for der snart sker noget, bare jeg selv er utålmodig allerede nu

mange taak.. er os meget utålmodig.. det er frygteligt med den ventetid

Anmeld

16. november 2011

Wimmie

NilleG skriver:

Det er din også nu skal du bare vise den lidt mere frem   Spændene hvor stor hun er nu så.. Er meget sjovt at se om vi stadig følger hinanden.. Tror vi har taget det samme på

Hehe, ja det er faktisk ret sjovt - jeg må lige komme med en opdatering i morgen når jeg har været ved jordemoder.

Tror faktisk også vi har lidt samme kropsbygning før graviditet. Hvor høj er du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.