Hvor stor debat skal jeg lave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

751 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. februar 2009

1977

Profilbillede for 1977
Jesse bliver 3 år på fredag, men det mener han altså ikke selv. Han har i 2 uger hårdnakket påstået at han bliver 8 Og jeg kan ikke overbevise ham om andet. Skal jeg bare lade ham blive 8 år, eller skal jeg blive ved med at "kæmpe" for hans alder? En latterlig debat - det ved jeg godt - men den betyder vist en del for ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2009

Diana...

Jeanne skriver:

Jesse bliver 3 år på fredag, men det mener han altså ikke selv. Han har i 2 uger hårdnakket påstået at han bliver 8 Og jeg kan ikke overbevise ham om andet. Skal jeg bare lade ham blive 8 år, eller skal jeg blive ved med at "kæmpe" for hans alder? En latterlig debat - det ved jeg godt - men den betyder vist en del for ham.

Hold k... hvor sødt ha ha. ved ikke lige hvad jeg skal skrive andet end at jeg synes det er mega sødt af en dreng på 3

Knus Diana

Anmeld

16. februar 2009

Honningblomst

Han skal da bare blive 8 år...det er da fantastisk og sejt selv at bestemme sin alder...det samme har jeg tænkt mig de næste mange år...28 år lyder fint...
Knus...

Anmeld

16. februar 2009

Diana...

Eva skriver:

Han skal da bare blive 8 år...det er da fantastisk og sejt selv at bestemme sin alder...det samme har jeg tænkt mig de næste mange år...28 år lyder fint...
Knus...

Griner ja min mor bliver os 29 hvert år.

Anmeld

16. februar 2009

Honningblomst

Diana/Claus skriver:

Griner ja min mor bliver os 29 hvert år.

Ja, det er sgu da fantastisk, ikke----griner-

Anmeld

16. februar 2009

Balderson

Jeanne skriver:

Lad bare ham vinde den kamp og lad ham være 8... Det er da sødt ;0)

Anmeld

16. februar 2009

Mette+Mathias

Uha, der skal du faktisk lige tænke en ekstra gang!!

I oktober 2007 blev Mathias 3, og da en af drengene som han så op til, blev 4 i februar, så proklamerede Mathias at han også var 4.

Vi syntes også det var sødt, og gik med på spøgen, og det resulterede i at Mathias hårdnakket holdt fast i at han var 4 indtil sin fødselsdag i oktober,- hvor han jo så blev 4....igen!

Nu synes drengen jo så åbenbart at han har været 4 længe, for nu snakker han om at han er 5, -men i år bakker vi ikke op! *gg*

Anmeld

16. februar 2009

Honningblomst

Mette+Mathias skriver:

Uha, der skal du faktisk lige tænke en ekstra gang!!

I oktober 2007 blev Mathias 3, og da en af drengene som han så op til, blev 4 i februar, så proklamerede Mathias at han også var 4.

Vi syntes også det var sødt, og gik med på spøgen, og det resulterede i at Mathias hårdnakket holdt fast i at han var 4 indtil sin fødselsdag i oktober,- hvor han jo så blev 4....igen!

Nu synes drengen jo så åbenbart at han har været 4 længe, for nu snakker han om at han er 5, -men i år bakker vi ikke op! *gg*

Det udligner sig selv når han nærmer sig 30....tænk hvis man troede man blev 30 år og faktisk kun var 25....griner

Anmeld

16. februar 2009

1977

Profilbillede for 1977
Eva skriver:

Knus...

Ja nu har min 29 års fødselsdag har jubilæum 2 gange, så han har det sikkert ikke helt fra fremmende

Anmeld

16. februar 2009

1977

Profilbillede for 1977
Tak for svar tøzer

Jeg tror han bare får lov til at blive 8 år denne gang Han bliver faktisk ret sur når jeg siger han bliver 3 år. Stiller sig med hænderne i siden, ser skide sur ud "NEEEEEJ mig ikke 3 år, mig 8 år mor"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.