Lille update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

689 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. november 2011

FogL

Øj altså! Jeg er i dag 26+3. Tiden går hurtigt... Og så alligevel ikke. Vil jo bare gerne have hende ud i mine arme nu 

Min navle er normalt ret så dyb, så den er altså ikke poppet ud endnu. Men den er godt nok bette, og fylder ikke meget i landskabet. Så er spørgsmålet bare, om den bliver i sit hul, eller om den har lyst til at udligne  

Har ustyrligt halsbrand og vågner nu om natten pga. det Det synes jeg ikke, er i orden! Men ellers synes jeg faktisk, at jeg har det helt ok. Er ikke så træt længere, efter jeg begyndte at poppe jernpiller (men må indrømme at jeg er nødt til at holde pauser med dem ind imellem for, at komme af med det, der nu skal ud ).

Ja, det var vist lige det, i denne omgang. Regner med, at der kommer et nyt billede i slutningen af ugen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Wimmie

ciepige skriver:

Øj altså! Jeg er i dag 26+3. Tiden går hurtigt... Og så alligevel ikke. Vil jo bare gerne have hende ud i mine arme nu 

Min navle er normalt ret så dyb, så den er altså ikke poppet ud endnu. Men den er godt nok bette, og fylder ikke meget i landskabet. Så er spørgsmålet bare, om den bliver i sit hul, eller om den har lyst til at udligne  

Har ustyrligt halsbrand og vågner nu om natten pga. det Det synes jeg ikke, er i orden! Men ellers synes jeg faktisk, at jeg har det helt ok. Er ikke så træt længere, efter jeg begyndte at poppe jernpiller (men må indrømme at jeg er nødt til at holde pauser med dem ind imellem for, at komme af med det, der nu skal ud ).

Ja, det var vist lige det, i denne omgang. Regner med, at der kommer et nyt billede i slutningen af ugen  

Hehe, min navle er skam ikke poppet ud - men nu kan jeg nå bunden af den 

Og jeg er 35+2...

Mht. halsbrand; bruger du Balancid? Ellers kan de varmt anbefales, det er tyggetabeletter der smager af mint og de virker lige så snart de er slugt - et vidundermirakelmiddel som jeg har været afhængig af i snart 4 måneder 

Anmeld

16. november 2011

Holbæktrunten

ciepige skriver:

Ja, balancid er GENIALT!

Men kunne ikke tage min halsbrand tilsidst. Fik lægen til at ordinere Lansoprazol 30 mg og tog en hver morgen 30 min inden mad... Var fantastisk, jeg fik det bare SÅ godt.

Men tilsidst var min halsbrand også så slem at det var døgnet rundt og jeg fik endnu mindre søvn. Plus at jeg nogen gange skulle kaste op pga den megen syre...

Anmeld

17. november 2011

FogL

Holbæktrunten skriver:

Ja, balancid er GENIALT!

Men kunne ikke tage min halsbrand tilsidst. Fik lægen til at ordinere Lansoprazol 30 mg og tog en hver morgen 30 min inden mad... Var fantastisk, jeg fik det bare SÅ godt.

Men tilsidst var min halsbrand også så slem at det var døgnet rundt og jeg fik endnu mindre søvn. Plus at jeg nogen gange skulle kaste op pga den megen syre...

Jeg ved ikke lige hvad jeg kan få af sådan noget hernede.. 
Men fik for noget tid siden, inden jeg blev gravid, nogle piller som man skal tager morgen og aften, og de hjælper skam i det lange løb (har bare ikke taget dem siden jeg blev gravid, for ved ikke om jeg må). Men mangler noget instant, som jeg ved, jeg kan få her. Det er lidt træls..  

Anmeld

17. november 2011

Nille-pigen

ciepige skriver:

uhh ja halsbrænd... det kender jeg kun alt for godt selv... især om natten eller når jeg ligger/halvligger ned... og det gør jeg så det meste af tiden... jeg har fundet ud af at mælk er rigtig godt...  så prøv det hvis du altså kan lide det og ikke er allergisk  det virker for mig... selvom det godt kan blive til noget mælk i løbet af dagen... men intet andet virker for mig problemet er så bare at det ikke må kombineres med jernen vi tager  da det mindsker optagelsen...  så det er 1½ time før jeg tager jern og 2 timer efter... det er i hvert tilfælde det jeg gør  

håber det måske kan virke for dig 

Anmeld

17. november 2011

FogL

Nille-pigen skriver:

uhh ja halsbrænd... det kender jeg kun alt for godt selv... især om natten eller når jeg ligger/halvligger ned... og det gør jeg så det meste af tiden... jeg har fundet ud af at mælk er rigtig godt...  så prøv det hvis du altså kan lide det og ikke er allergisk  det virker for mig... selvom det godt kan blive til noget mælk i løbet af dagen... men intet andet virker for mig problemet er så bare at det ikke må kombineres med jernen vi tager  da det mindsker optagelsen...  så det er 1½ time før jeg tager jern og 2 timer efter... det er i hvert tilfælde det jeg gør  

håber det måske kan virke for dig 

Jeg er skam storforbruger af mælk, efter jeg er blevet gravid. Kan ikke lide det. Synes det er ad. Men det virker den følgende time, og det er rart. Men absolut ikke nok til en hel nat! 

Anmeld

17. november 2011

Moms

Jeg har ikke decideret halsbrand, men bøvser sådan ca. hvert halve minut, når det er værst. Det er helt umuligt at sove, når man skal bøvse hele tiden. Og appetitten kniber det også med.

Derudover har jeg fået landkorttunge, hvilket er ret så ubehageligt. Min tunge SVIER! Jeg havde det i en periode tidligere i graviditeten og nu er det kommet igen.

Én jeg talte med mente det var fordi mine folinsyre depoter nu er brugt op (tog kun de første 3 mdr.). Hvis nogen har indput til det hører jeg gerne!

Jeg tager alminox. Jeg er ikke imponeret over virkningen. det er kun meningen jeg må tage 4 i døgnet og det er ihvertfald ikke nok. Alminox kan fås i håndkøb. Kan balancid også det? Hvor mange må man tage af dem?

Moms

Anmeld

17. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Åh ja... Den kære halsbrand tager også snart livet af mig   Og jeg vågner også af det om natten og har det rigtig ulækkert pga. det.

Anmeld

17. november 2011

Nessie

Hvor går tiden dog hurtigt

Min navle er også ret dyb, min kæreste mente slet ikke der var en bund, men han fik da set den da jeg var gravid  Den poppede ikke ud, men blev bare lille bitte. Og huden var silkeblød, den havde jo ellers aldrig været fremme i dagens lys

Glæder mig til at se et billede af dig og maven

Anmeld

18. november 2011

FogL

Nessie skriver:

Hvor går tiden dog hurtigt

Min navle er også ret dyb, min kæreste mente slet ikke der var en bund, men han fik da set den da jeg var gravid  Den poppede ikke ud, men blev bare lille bitte. Og huden var silkeblød, den havde jo ellers aldrig været fremme i dagens lys

Glæder mig til at se et billede af dig og maven

Ja tiden går meget hurtigt! Det er skønt  

Tror nu nok den skal komme ud, helt.. Men det er self. ikke til at vide  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.