Hvornår fødte I 2. gang ift 1 gang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.315 visninger
22 svar
0 synes godt om
16. november 2011

Carslund

Hej piger....

Jeg er nemlig sat til mellem jul og nytår og ønsker for min dreng at han ikke skal have fødselsdag der, selvom han nok er ligeglad..

Til min termin 29 dec er der gået 1 år og 11 mndr siden jeg fødte sidst.. Kan det have noget at sige at der ikke er gået så lang tid?

Hvad er jeres erfaringer?? Jeg ved godt at man ikke kan sammenligne 2 kvinder og hendes fødsler, men man kan jo lave lidt "køkken-statistik" 

på forhånd tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

malo

Altså jeg fødte anden gang lige på terminsdatoen (20 måneder efter første fødsel) ... sorry  - første gang gik jeg en uge over tid. Håber han vælger den bedste dato som sin fødselsdag

Anmeld

16. november 2011

Sara.

Carslund skriver:

Hej piger....

Jeg er nemlig sat til mellem jul og nytår og ønsker for min dreng at han ikke skal have fødselsdag der, selvom han nok er ligeglad..

Til min termin 29 dec er der gået 1 år og 11 mndr siden jeg fødte sidst.. Kan det have noget at sige at der ikke er gået så lang tid?

Hvad er jeres erfaringer?? Jeg ved godt at man ikke kan sammenligne 2 kvinder og hendes fødsler, men man kan jo lave lidt "køkken-statistik" 

på forhånd tak!

1. gang : d.13 oktober 2007 (pige) uge 41+0

2. gang : d.7 april 2010 (dreng) uge 41+5

Anmeld

16. november 2011

Sissel

Da jeg fødte anden gang var den store også kun 22 mdr.. Første gang fødte jeg to dag før termin ( som egentlig var min oprindelige terminsdato, men blev rykket ved anden scanning). Og her sidste gang fødte jeg på terminsdatoen..

Anmeld

16. november 2011

Carslund

Sissel skriver:

Da jeg fødte anden gang var den store også kun 22 mdr.. Første gang fødte jeg to dag før termin ( som egentlig var min oprindelige terminsdato, men blev rykket ved anden scanning). Og her sidste gang fødte jeg på terminsdatoen..

tak!

Anmeld

16. november 2011

SussieThyssen

Carslund skriver:

Hej piger....

på forhånd tak!

Første gang:
6. okt 1981 - Termin 24. sep, altså 12 dage over tid.

Anden gang:
27. dec 1990 - Termin 15. dec, også 12 dage over tid.

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. november 2011

kitra

jeg fødte den første på terminsdatoen og den 2 gik jeg 10 dage over tid, der er 14 mdr mellem mine.

Anmeld

16. november 2011

foto på lærred

Første gang var to dage før termin. Anden gang 8 dage over termin.

Held og lykke med fødslen

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Collager overført på lærred

Anmeld

16. november 2011

DK

1. fødsel 37+5

2. fødsel 41+0 (igangsættelse)

Min store datter er født 25.12 og det er slet ikke så slemt som det lyder Min datter ELSKER at hun må få gaver to dage i træk, og kender jo heller ikke andet. Så tag det stille og roligt. Dit barn kommer lige på sin fødselsdag og du vil elske det uanset hvad

Anmeld

16. november 2011

Toshiba

Carslund skriver:

Hej piger....

på forhånd tak!

fødte 1. gang i uge 36

2. gang dagen før termin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.