Mad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. november 2011

SaNiNa

Første lige en lille opdatering: Vi har været til kontrol med Naia´s balder og alt er som det skulle være dog skal der lige kigger på det af en kiropraktor. men vores læge mente det bare var en skønhedsfejl.

Må så kommer det jeg ville høre om:

Naia er begynd at vise meget stor interesse for det vi spiser hun kigger virkelig meget på og følger maden helt vildt. dag har vi stadig 2 måneder til vi skal begynde på grød og syntes nu også det er lidt tidlig hun er begynd at vises interesse for det, det er så slemt at hun kan side og åbne munden når vi gør...

Kan ikke huske fra Nicklas af hvornår han begynde at vises interesse for mad, andet end han kune var 3½ månede da vi begyne på grød

Så piger er jeres små poder begynde at vises interesse for mam mam

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Maalene

Det er Emilie ikke

Altså hvis jeg sidder med hende mens vi spiser kigger hun rigtig meget på mig, men det gør hun altid, når jeg sidder med hende, så tror ikke som sådan det er maden hun kigger på

Anmeld

16. november 2011

Ka+Ma=Be

Her er der heller ingen interesse endnu Han kigger, men ikke mere end normalt 

Anmeld

16. november 2011

SaNiNa

Naia må bare være glad for mad. Nicklas begynde jo også tidlig på grød og tror også vi kommer til det denne her gang for hun spiser hver 1½ time men så sover hun også om natten

Anmeld

23. november 2011

MaybeBaby

SaNiNa skriver:

Første lige en lille opdatering: Vi har været til kontrol med Naia´s balder og alt er som det skulle være dog skal der lige kigger på det af en kiropraktor. men vores læge mente det bare var en skønhedsfejl.

Må så kommer det jeg ville høre om:

Naia er begynd at vise meget stor interesse for det vi spiser hun kigger virkelig meget på og følger maden helt vildt. dag har vi stadig 2 måneder til vi skal begynde på grød og syntes nu også det er lidt tidlig hun er begynd at vises interesse for det, det er så slemt at hun kan side og åbne munden når vi gør...

Kan ikke huske fra Nicklas af hvornår han begynde at vises interesse for mad, andet end han kune var 3½ månede da vi begyne på grød

Så piger er jeres små poder begynde at vises interesse for mam mam

Her følger han også meget interreseret med i når vi spiser, så tror heller ikke vi venter meget lang tid, før han skal prøve noget mos vil også tro at vi skal hen til de 3 1/2 md. Før ville jeg nok ikke gøre det

Anmeld

24. november 2011

SaNiNa

MaybeBaby skriver:

Her følger han også meget interreseret med i når vi spiser, så tror heller ikke vi venter meget lang tid, før han skal prøve noget mos vil også tro at vi skal hen til de 3 1/2 md. Før ville jeg nok ikke gøre det

Nej de må heller ikke være for små, vi hvade bare ikke andre muligheder med Nicklas for 2 år siden, han ville ikke ammes mere og han ville ikke tage flasken me grød det ville han.

Naia pigen er stadig lige så opmærksom når vi spiser eller drikke så tror vi har 1½ månede igen så vi videre og mor her ikke ammer mere øv øv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.