Piger hjælp akut!!! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

MissTas

CelineAlexia skriver:

Dejligt at hører.. !!  Bliver bare så bange, men prøver så vidt som muligt at slappe af og tage en dæmper.. Håber bare det er noget med slimhinden og at det ikke er livmoder halsen der er åben :/

så havde symptomerne ikke været som du beskriver dem, så det er det ikke

Da jeg var i uge 23 begyndte jeg at bløde og vi havde ikke haft sex dagen inden, jeg blev vildt urolig og kontaktede så fødegangen.. De tog mig så ind med det samme til en gennemscanning og der kunne hun konstatere at det var min livmodermund som var meget meget følsom, så det var ganske ufarlige blødninger jeg havde. Siden da har jeg taget roligt på det, så længe det ikke er voldsomme blødninger og så længe jeg ikke har ondt

Det er ganske naturligt at være bekymret som mor og det stopper man aldrig med. Men jeg har lært at slappe af og nyde min graviditet i stedet. Hvis man skal gå og være nervøs i 9 måneder, så bliver det ikke nogen oplevelse og det skulle det helst være at være gravid

Så prøv at tænk positivt, for det du har været ude for er HELT normalt og langt over 50% alle gravide kvinder oplever det samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

SussieThyssen

CelineAlexia skriver:

Århha.. Men hvordan kan det være man bløder så? Har hørt noget om kontaktblødning mht. til sex osv. men vi havde jo ikke sex.. Det kom så MEGET bag på mig... 

Når man er gravid, så hæver slimhinderne lidt i skeden og oppe omkring livmodermunden, og selvom I ikke havde sex men kun har pillet lidt som du skrev, så er det nok til at man hæver lidt ekstra i slimhinderne, og så kan der let briste nogle små blodkar, lidt ligesom at man kan få næseblod, når man er forkølet.
Det betyder ikke spor, og det skal ikke afholde dig fra sex vil jeg sige.
Som regel aftager den slags små blødninger efter 12. uge.
Men jeg har on and off blødt med mine 3 store unger, og de er alligevel blevet født med fuld musik.
Så op med fjervingen

Anmeld

16. november 2011

Benjamins'mor

CelineAlexia skriver:

Århha.. Men hvordan kan det være man bløder så? Har hørt noget om kontaktblødning mht. til sex osv. men vi havde jo ikke sex.. Det kom så MEGET bag på mig... 

Det er svært at sige.. Men der er faktisk mange kvinder der de første 2-3 måneder af graviditeten og få gennem hele graviditeten der bløder en gang om måneden som var det mens.. Og det skulle der ikke være noget galt i.

Anmeld

16. november 2011

Giraffen

CelineAlexia skriver:

Jeg har haft en normal graviditet indtil videre uden de vildeste symptomer - har ofte en stikken og jag i underlivet, og vokser - er 9+6 idag..

Så igår (vi havde ikke sex men vi pillede lidt dernede ) så går jeg ud for at tisse et stykke tid efter, så er der fandme blod på papiret resten af aftenen var det lyserødt/orange og det var kun lidt når jeg tørrede mig.

Der var intet i morges da jeg tørrede mig. Jeg har ingen smerter er kun meget oppustet.. Vi ringede til vagtlægen som sagde så længe jeg ikke havde smerter og det var som mens. smerter eller det gjorde ondt når jeg tørrede mig så skulle jeg være rolig. Men ringe til lægen idag.

Det har jeg så gjort, og har en tid 11.15 til gyn. undersøgelse..

HVAD SKAL JEG GØRE???! Venner og familie ved vi venter os, det er 1. første barn og vi har været til 3 scanninger hvor den er voksrt fint og set hjerteblink..

Er det tegn på sa?? Eller  Græd da jeg så blodet og ved ikke hvad jeg skal tro og tænke....

PLEASE.. Tøser.. Hjælp!! Har brug for nogle gode ord og råd..

Ps. i nat drømte at jeg var til lægen, gyn. undersøgelse og midt i drømmen fik jeg mit barn?? Det var en dreng ( vi ved ikke kønnet endnu ) og han havde mørkt hår og brune øjne.. hvad skal jeg tænke om det?? ÅÅååh... 

jeg havde flere blødninger som du beskriver da jeg var 9+ og jeg kom først til scanning ved nakkefoldsscanningen og alt er fint derinde og nu er jeg over halvvels

så så længe det kun er pletblødninger (altså ikke kontinuerligt) og du ikke oplever smerter og det er forholdsvis små mængder så ville jeg ikke være nervøs

tre scanninger allerede synes jeg også lyder lidt voldsomt er I meget nervøse eller har I oplevet mange aborter tidligere?

Anmeld

16. november 2011

M&N

Giraffen skriver:

jeg havde flere blødninger som du beskriver da jeg var 9+ og jeg kom først til scanning ved nakkefoldsscanningen og alt er fint derinde og nu er jeg over halvvels

så så længe det kun er pletblødninger (altså ikke kontinuerligt) og du ikke oplever smerter og det er forholdsvis små mængder så ville jeg ikke være nervøs

tre scanninger allerede synes jeg også lyder lidt voldsomt er I meget nervøse eller har I oplevet mange aborter tidligere?

Nej vi er ikke meget nervøse, hehe. Men vi bestilte en tid hos scanningsjordmoderen for at se hvor længe jeg var henne og der delte hun scanningen over, så det var 2 stks. Og den 3 var før den anden og det var bare for at se om den stadig levede for jeg havde ingen symptomer på det tidspunkt.

Men dens hjerte slog og den voksede som den skulle.. Bløder ikke mere men det er mere sådan gulligt/orange lyst udflåd jeg har nu, uden smerter 

Anmeld

16. november 2011

M&N

CelineAlexia skriver:

Jeg har haft en normal graviditet indtil videre uden de vildeste symptomer - har ofte en stikken og jag i underlivet, og vokser - er 9+6 idag..

Så igår (vi havde ikke sex men vi pillede lidt dernede ) så går jeg ud for at tisse et stykke tid efter, så er der fandme blod på papiret resten af aftenen var det lyserødt/orange og det var kun lidt når jeg tørrede mig.

Der var intet i morges da jeg tørrede mig. Jeg har ingen smerter er kun meget oppustet.. Vi ringede til vagtlægen som sagde så længe jeg ikke havde smerter og det var som mens. smerter eller det gjorde ondt når jeg tørrede mig så skulle jeg være rolig. Men ringe til lægen idag.

HVAD SKAL JEG GØRE???! Venner og familie ved vi venter os, det er 1. første barn og vi har været til 3 scanninger hvor den er voksrt fint og set hjerteblink..

Er det tegn på sa?? Eller  Græd da jeg så blodet og ved ikke hvad jeg skal tro og tænke....

Ps. i nat drømte at jeg var til lægen, gyn. undersøgelse og midt i drømmen fik jeg mit barn?? Det var en dreng ( vi ved ikke kønnet endnu ) og han havde mørkt hår og brune øjne.. hvad skal jeg tænke om det?? ÅÅååh... 

Opper lige..

Har været til lægen og hun sagde intet tydede på abort, blødte ikke, kun en lille prik da jeg fik foretaget undersøgelsen. Har ingen smerter og har bare mega kvalme lige nu :/ Baadrr.. 

Så  for den lille har det godt.

Jeg blev ikke sendt til scanning da jeg har foretaget en for kort tid siden (privat) og det ville være unødvendigt.. Medmindre jeg bløder mere og får max smerter..

Så nu er jeg lidt mere rolig.. Idag skal der bare sumpes og slappes af..

Tak for alle jeres svar!! 

Anmeld

16. november 2011

M&N

CelineAlexia skriver:

Opper lige..

Har været til lægen og hun sagde intet tydede på abort, blødte ikke, kun en lille prik da jeg fik foretaget undersøgelsen. Har ingen smerter og har bare mega kvalme lige nu :/ Baadrr.. 

Så  for den lille har det godt.

Jeg blev ikke sendt til scanning da jeg har foretaget en for kort tid siden (privat) og det ville være unødvendigt.. Medmindre jeg bløder mere og får max smerter..

Så nu er jeg lidt mere rolig.. Idag skal der bare sumpes og slappes af..

Tak for alle jeres svar!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.