36+4 med Isabel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. november 2011

anynom

Så ramte jeg 36+4. I dag er det 9 uger siden jeg blev indlagt pga truende for tidlig fødsel. Synes det er utroligt og surrealistisk, at jeg stadig har hende i maven og at jeg nok har hende derinde indtil termin. Det var der vist ingen, der forudså. Er meget taknemmelig for at vi ikke blev forældre dengang, for hvem ved hvilke problemer hun havde fået?.. Nu ved vi i det mindste, at når hun kommer, så er hun klar og moden.
Men uanset om hun kommer i dag, i næste uge eller til december så er vi klar til hende og vi glæder os utroligt meget til at lære vores datter at kende! ♥

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Moms

JulieWH skriver:

Så ramte jeg 36+4. I dag er det 9 uger siden jeg blev indlagt pga truende for tidlig fødsel. Synes det er utroligt og surrealistisk, at jeg stadig har hende i maven og at jeg nok har hende derinde indtil termin. Det var der vist ingen, der forudså. Er meget taknemmelig for at vi ikke blev forældre dengang, for hvem ved hvilke problemer hun havde fået?.. Nu ved vi i det mindste, at når hun kommer, så er hun klar og moden.
Men uanset om hun kommer i dag, i næste uge eller til december så er vi klar til hende og vi glæder os utroligt meget til at lære vores datter at kende! ♥

Jeg er så glad på dine vegne. Jeg synes, det så lidt sort ud der på et tidspunkt.

Nu er du jo så langt henne, at hun bare kan komme.

Kan godt forstå, du synes, det er surrealistisk.

Krydser fingre for en nem og dejlig fødsel  når tiden er.

Moms

Anmeld

16. november 2011

anynom

Moms skriver:

Jeg er så glad på dine vegne. Jeg synes, det så lidt sort ud der på et tidspunkt.

Nu er du jo så langt henne, at hun bare kan komme.

Kan godt forstå, du synes, det er surrealistisk.

Krydser fingre for en nem og dejlig fødsel  når tiden er.

Moms

Tusind tak

Ja, nu kan hun bare komme an Men det ender sgu nok med, at jeg skal sættes i gang efter termin

Anmeld

16. november 2011

Moms

JulieWH skriver:

Tusind tak

Ja, nu kan hun bare komme an Men det ender sgu nok med, at jeg skal sættes i gang efter termin

Ja, det ku' lige passe

Anmeld

16. november 2011

TbCp

Det er bare så godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.