Kvalme, mens. og negativt g-test?? Kan jeg være gravid???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
1 svar
0 synes godt om
16. november 2011

WonderMOM

Hej, jeg er ny her og vil meget gerne vide om man kan være gravid og have mens. samtidigt???

Jeg har min menstruation regelmæssigt, men har haft det kvalme de sidst 4uger fra morgen til aften, mine bryster er ømme (de ser ud til at have vokset sig større lidt), ved ikk om det bare mig eller fordi jeg har taget 4kg på men tror der er en lille bule, også er der det at jeg er startet med at sove tungt.. Jeg har taget prøver, den sidste igår før jeg fik min mens. da den blev forsinket lidt, den vist negitivt..

Ved ikk rigtigt hvad jeg skal gør, eller om jeg tør tage til lægen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Rockertand

Mahoo skriver:

Hej, jeg er ny her og vil meget gerne vide om man kan være gravid og have mens. samtidigt???

Jeg har min menstruation regelmæssigt, men har haft det kvalme de sidst 4uger fra morgen til aften, mine bryster er ømme (de ser ud til at have vokset sig større lidt), ved ikk om det bare mig eller fordi jeg har taget 4kg på men tror der er en lille bule, også er der det at jeg er startet med at sove tungt.. Jeg har taget prøver, den sidste igår før jeg fik min mens. da den blev forsinket lidt, den vist negitivt..

Ved ikk rigtigt hvad jeg skal gør, eller om jeg tør tage til lægen

Jeg går ud fra, at du er stoppet med p-piller? Hvis du er det, så kan du rammes massivt af ALLE graviditetssymptomer, - men alene ønsket om graviditet (selvom du ikke selv synes, at du ønsker eller tænker over det) kan udløse graviditetssymptomer.

Hvis du har almindelig menstruationsstyrke og længde og negative teste, så er sandsynligheden for, at du er gravid meget lille, men det kan du kun blive klogere på, hvis du på et tidspunkt tester positivt eller får din menstruation eller får taget en blodprøve.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.