Er jeg for bekymret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. november 2011

Mor til Mike

Min søn har nærmest ikke rørt på sig i dag. Her til aften gør jeg min aftenrutine, går i bad og bagefter tørre hår, og han plejer ALTID at gå helt amok når jeg tænder bruseren og føntørren, men idag rørte han ikke på sig OVERHOVEDET. Jeg prøvede endda at tænde og slukke bruseren adskillige gange for at få bare en lille reaktion, men nada.. Siden uge 18 har han moslet hver aften lige meget hvor stille han har været i løbet af dagen når jeg tænder den bruser, og NU er jeg rigtig bekymret! Burde jeg være det? Jeg ved ikke hvordan jeg skal tackle det, at han ikke gør som han plejer.. :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

sne190810

Du er lige ved at være oppe over, der er ikke særlige meget plads derinde mere. Jeg kan sagtens forstå du undrer dig, og er en smule bekymret, men jeg tror ikke du skal lægge så meget i det.

Han hviler sig nok, fordi han ved den store dag er lige om hjørnet

Anmeld

15. november 2011

Wimmie

Min søn - mit guld! <3 skriver:

Min søn har nærmest ikke rørt på sig i dag. Her til aften gør jeg min aftenrutine, går i bad og bagefter tørre hår, og han plejer ALTID at gå helt amok når jeg tænder bruseren og føntørren, men idag rørte han ikke på sig OVERHOVEDET. Jeg prøvede endda at tænde og slukke bruseren adskillige gange for at få bare en lille reaktion, men nada.. Siden uge 18 har han moslet hver aften lige meget hvor stille han har været i løbet af dagen når jeg tænder den bruser, og NU er jeg rigtig bekymret! Burde jeg være det? Jeg ved ikke hvordan jeg skal tackle det, at han ikke gør som han plejer.. :/

Måske gør han klar til at komme ud?

Drik noget iskoldt, læg dig på sofaen og slap af - og puf lidt til maven.

Anmeld

15. november 2011

Mor til Mike

sne190810 skriver:

Du er lige ved at være oppe over, der er ikke særlige meget plads derinde mere. Jeg kan sagtens forstå du undrer dig, og er en smule bekymret, men jeg tror ikke du skal lægge så meget i det.

Han hviler sig nok, fordi han ved den store dag er lige om hjørnet

Okay, tak for de beroligende ord! Håber at det er derfor, utroligt hvad sådan en lille ting kan gøre ved en. 

Anmeld

15. november 2011

Mor til Mike

Wimmie skriver:

Måske gør han klar til at komme ud?

Drik noget iskoldt, læg dig på sofaen og slap af - og puf lidt til maven.

Okay! må jeg prøve, bliver ikke rolig før jeg får et lille skub af ham. 

Tak for dit svar. 

Anmeld

15. november 2011

sne190810

Min søn - mit guld! <3 skriver:

Okay, tak for de beroligende ord! Håber at det er derfor, utroligt hvad sådan en lille ting kan gøre ved en. 

Ja, men jeg kan sagtens huske det.

Men meget logisk så er han jo klar til at komme ud, stor og færdigbagt. Derfor er der heller ikke den vilde plads at boltre sig på derinde mere, og slet ikke helt hvis han har sat sig fast med hoved. Og så kan du jo også sagtens ligge og tage en skraber derinde i mavsen .. Så kan være han bare er gået tidligt i seng idag

Held og lykke, jeg håber for jer alle 3 at i for en fantastisk oplevelse med det hele  Han kommer når han har fødselsdag, så ingen stress selvom det er svært her omkring termin

Anmeld

15. november 2011

Benjamins'mor

Jeg mærkede heller ikke Benjamin ret meget de sidste par dage inden jeg blev sat igang. Så tror ikke du skal være så bekymret.

Drik noget koldt som en anden skrev og vent og se. Ellers er mit råd at ringe til FG, hellere en gang for meget end en gang for lidt.

Anmeld

15. november 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP

Der er nok en fødselsdag lige rundt om hjørnet, han er ved at gøre sig klar til...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.