Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frk Mig skriver: det er så dejligt når de ligger og mosler derinde .. Charlie gør det gerne lige når jeg skal sove .. og så når jeg lige har sovet et par timer så er han klar på nat party igen .. og sådan her ser moren ud om morgen når uret ringer kl 6 ...
det er så dejligt når de ligger og mosler derinde ..
Charlie gør det gerne lige når jeg skal sove .. og så når jeg lige har sovet et par timer så er han klar på nat party igen .. og sådan her ser moren ud om morgen når uret ringer kl 6 ...
Det samme her
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Wimmie skriver: Det samme her
Hehe .. men det er hele trætheden værd
Wimmie skriver: Tak Ja, det var lidt hyggeligt med babyværelset som setting Det er jo der hun hører hjemme snart.
Tak
Ja, det var lidt hyggeligt med babyværelset som setting
Det er jo der hun hører hjemme snart.
Fin mave, men ikke holde så meget om den kan jo ikke se ordentligt
Hvor er du flot gravid
NilleG skriver: Fin mave, men ikke holde så meget om den kan jo ikke se ordentligt
Men min mave er stadig ikke så pæn og rund som jer andres - men regner med at skulle have taget nogle nye i denne uge; det går jo stærkt her til sidst så det er jo med at få dokumenteret alle stadier
Kruse90 skriver: Hvor er du flot gravid
Tak skal du have
Jeg kan godt se der bliver nogle kilo at slippe af med bagefter, men det går nok
Frk-Lotusblomst skriver: Ja det er jo hendes sted. Men flot det er det.
Ja det er jo hendes sted. Men flot det er det.
Wimmie skriver: Tak skal du have Jeg kan godt se der bliver nogle kilo at slippe af med bagefter, men det går nok
Det kunne være meget værre
Kruse90 skriver: Det kunne være meget værre
Hehe, det har du ret i - både min mor og min søster tog over 30 kg på da de var gravide, så jeg har trods alt være heldig (eller mere aktiv)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128