ej moooar 2 ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. november 2011

Dianaaa

hej folkens

til jer  som har set mit tidliger indlæg : - ej moooar 

i har åbenbart misforstået mig, og undskyld fordi jeg har en mening og i har en anden !  jeg er da glad på min mors vejne , for hun er min mor og jeg elsker hende uanset hvad !det er bare svært at forholde sig til at han næsten er på alder med mig, det er altså mystisk i min verden, normalt har jeg intet imod aldersforeskel, men her går grænsen, for MIG ! jeg skrev ikke dette indlæg for at støde nogen eller diskutere. jeg udtaler mig nogengange lidt for hurtigt, nogen vil kalde det dumt, og jeg giver dem helt ret   jeg skulle bare lige have tygget lidt på den meget specielle nyhed, det var altså lidt af et chok for mig ! det var vidst det !

i må have i en fortsat god aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Happiness

Dianaaa skriver:

hej folkens

i har åbenbart misforstået mig, og undskyld fordi jeg har en mening og i har en anden !  jeg er da glad på min mors vejne , for hun er min mor og jeg elsker hende uanset hvad !det er bare svært at forholde sig til at han næsten er på alder med mig, det er altså mystisk i min verden, normalt har jeg intet imod aldersforeskel, men her går grænsen, for MIG ! jeg skrev ikke dette indlæg for at støde nogen eller diskutere. jeg udtaler mig nogengange lidt for hurtigt, nogen vil kalde det dumt, og jeg giver dem helt ret   jeg skulle bare lige have tygget lidt på den meget specielle nyhed, det var altså lidt af et chok for mig ! det var vidst det !

Det er da også en stor kamel at sluge! Ville da også tænke mit, hvis min mor kom rendende med en fyr på 30!

Men som du selv skriver, så acceptere man det, men ville da lige skulle bruge nogle dage på at komme mig over det!

Anmeld

15. november 2011

Dianaaa

Happiness skriver:

Det er da også en stor kamel at sluge! Ville da også tænke mit, hvis min mor kom rendende med en fyr på 30!

Men som du selv skriver, så acceptere man det, men ville da lige skulle bruge nogle dage på at komme mig over det!

jeg kan jo ikke gøre andet hun er jo min mor

men den er dælme lidt svær at få ned, der går nok lige et par dage før det sådan rigtigt er gået op for mig. hun siger jo at det er en flirt, men en flirt kan jo udvikle sig til alt eller intet... nu må vi se hvad der sker. jeg håber det bedste for hende, uanset hvad det ender med

Anmeld

16. november 2011

RGN

Profilbillede for RGN
Dianaaa skriver:

hej folkens

Jeg synes nu det var et ganske fint indlæg du lavede.

For det første indikerer din måde, at stave mor på i overskriften, at du ikke er sur på hende.

For det andet har du lavet smileys i indlægget, der ligeledes indikerer, at du ikke er sur, men blot lidt chokeret. Og det har man jo lov til at være.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.