øøøøøv hvor er jeg syg!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. marts 2008

ka li ja

har stort set ikke været her inde på det sidste..... har haft så dårlig mave... og i dag var det så nødvendigt at ringe til lægen og hører om det var salmonella jeg har....8( det troede de ikke men hvis ikke jeg har fået det bedre i morgen skal de ha taget afførings prøver på mig.så jeg er sat på faste kur i dag.:'(. det er sgu heller ik så svært. har slet ikke lyst til en skid.. morten har det lige sådan.... xander er sendt hjemmefra, og arthur må ta det.. han har også dårlig mave.. jeg troede det var pga en tand der er ved at komme ud. men nu er det jo ikke til regne med. nå men det var lige et- long time no see - hej håber jeg får tid til snart at sidde her igen.... jeg savner jer jo:$ har ikke lige haft overskud til at følge med i hvad i har skrevet, og får det nok heller ike..så håber ikke jeg er kommet alt for meget udenfor nu... karina - med efterhånden ret go lukke muskel!!!!!!!8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2008

ivfmarie

Årrrhhh søde mus!!

Det er fandme sur røv! og rigtig synd for jer! Jeg saaavner dig i hvertfald, og jeg håber snart du er frisk igen.

knuzzzzz

Anmeld

3. marts 2008

Marco2

Bette pus..... Go' bedring. AG - som tænker at det måske var en idé at lave en fitnessvideo med træningsinstruktion af den specifikke muskel.....

Anmeld

3. marts 2008

Ny mor

Æv da, noget lort.....8D
Bliv nu lige rask, ik! ;) Rigtig god bedring!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
knus Birgitte (lige nu med 2 sovende unger, weeee)

Anmeld

3. marts 2008

Tynen

Årh søde Kaluha!!

Rigtig god bedring!!

Håber snart I bliver raske - Vi saaaaavner dig!!(L)

Trine

Anmeld

3. marts 2008

ka li ja

ja det er fandme sur røv lol

tak tøser.

måske det ikke erig der skal lave den fitness video... da der nok vil være en synlig hæmoride......... rofl

håber at jeg kommer på lidt i aften da den store jo ikke er hjemme

ahhh det er nu helt dejligt kun at ha en at tænke på.. det er jo nærmest nemt!!!

Anmeld

3. marts 2008

sttina

ka li ja skriver:

ahhh det er nu helt dejligt kun at ha en at tænke på.. det er jo nærmest nemt!!!

Sjovt sådan havde jeg det også da Mikkel var i sommerhus forrige uge.. Lige pludselig havde jeg oceaner af tid.. Og kunne så egentlig godt forstå hvorfor det føles lidt hårdere nu..

Nå babyalarm vræler >(

Anmeld

3. marts 2008

Sille

øv hvor er det træls.. stakkels jer..
god bedring..

Anmeld

3. marts 2008

Lise

Det er noget lort Kalaha - god bedring herfra! :)

Anmeld

3. marts 2008

ka li ja

harh harh er det dig lise !!!!!! så fet morgen hår billede.

og tak tøser. tror allerede det er lidt bedre. men har heller ikke fået andet en en kvart banan og nogle tuc kiks i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.