Hvornår fra 56 til 62?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

Laulund87

Frøken J. skriver:

Hun er en dejlig tyk basse! Synes det er hårdt at bøvse hende, fordi hun er så tung, og det bliver jo kun værre!

Gæt hvem der er blevet puttet for natten i liften og sover?? Og nej, det er ikke Lars

Ja det kan jeg da forestille mig haha.. Jeg synes da jeg kunne mærke det sidst jeg havde hende på armen et stykke tid Når folk løfter Maria siger de også; Jamen gud hun vejer jo intet!

Jamen så kan jeg jo nææææsten ikke gætte hvem det er Hvor er det bare fedt at hun er blevet mere rolig og veltilpas! Det glæder jeg mig til at se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Koen.

Frøken J. skriver:

ÅÅ

Weeeell! Det skulle da også være underligt at Rose ikke var velpolstret med en mor, som før har skulle gennem stort vægttab

Åh lad vær, hun skal da bare have lidt deller at nusse og nappe i

Anmeld

15. november 2011

Frøken J.

Laulund87 skriver:

Ja det kan jeg da forestille mig haha.. Jeg synes da jeg kunne mærke det sidst jeg havde hende på armen et stykke tid Når folk løfter Maria siger de også; Jamen gud hun vejer jo intet!

Jamen så kan jeg jo nææææsten ikke gætte hvem det er Hvor er det bare fedt at hun er blevet mere rolig og veltilpas! Det glæder jeg mig til at se

Behøver ikke nogle håndvægte - Rose pakket i stofble, så kører det Men Maria er en smuk lille pige! Hver størrelse sin charme Bare svært at vaske de dobbelthager fra tid til anden

Ja ja, skal nok passe hun tér sig overfor tante Lotte i stedet for at vise sine seriøse roligheds-skills

Anmeld

15. november 2011

Frøken J.

tanja. skriver:

Åh lad vær, hun skal da bare have lidt deller at nusse og nappe i

Blød er hun i alt fald! Ej, jeg synes bare hun er så kær og lækker med alle de folder og deller, hvis jeg skal være ærlig

Anmeld

15. november 2011

Lou87

Frøken J. skriver:

Hvor gamle var jeres børn, da de gik fra str. 56 til 62 i tøj? Evt. også deres mål på det tidspunkt, hvis i ved dem?

Undrer mig over, at Rose stadig passer 56, og at det endda stadig er lidt stort på hende. For hun vejer altså mindst 5 kg. (blev hun vejet til for snart en uge siden) og er mindst 55 cm (målt til for 2 uger siden).. Og er snart 6 uger gammel

Det er forskelligt fra barn til barn, du må selv bare vurdere hvad der sidder bedst på hende  Hvis 56 stadig er fint, så er det bare det hun har på lidt endnu.. Så skide være med hvad str 62 egentlig hedder i mdr.

Liva startede ud i en str 44, så hun var i str 50 riiiiiiiiiigtig lang tid.
Og ved jo efterhånden som hun er vokset at hun er en tøj str "bagud", men ikk noget jeg tænker over, køber bare ind til nyt når det andet begynder at knibe. Men det bedste du kan se det på er hvor lang Rose er - hvis hun kun er 55 cm er det klart også en 56 jeg ville købe til hende hvis jeg sku det. Først når hun når over 56 cm og du ka se det begynder at knibe i længden kan du jo evt begynde og skifte ud Liva er lang og tynd og derved ved jeg også at det tøj i bredde snit ikk er pænt til hende, da hun ligner et telt.
Men det lærer man hen af vejen jo

Anmeld

15. november 2011

ano14316

Magnus er lige begyndt at bruge 62, men det er lidt stort.

så han bruger både 56 og 62.

Anmeld

15. november 2011

Laulund87

Frøken J. skriver:

Behøver ikke nogle håndvægte - Rose pakket i stofble, så kører det Men Maria er en smuk lille pige! Hver størrelse sin charme Bare svært at vaske de dobbelthager fra tid til anden

Ja ja, skal nok passe hun tér sig overfor tante Lotte i stedet for at vise sine seriøse roligheds-skills

Hahaha dobblethager.. Dem kender vi ikke til Ja de er begge lækre, helt igennem!

Bare rolig hun æææælæsker mig så vi skal nok få det sjovt høhø

Anmeld

16. november 2011

Frejsmor

Vi begyndte så småt med str. 62 da Frej-bassen var 4 uger(5,1kg og 58cm ).. Han passer dog stadig en del af tøjet i str. 56, så vi bruger begge dele lige pt(knap 7 uger gammel og min. 6kg)..

Iih hvor de vokser de små basser, det går jo rigtig stærkt altså.. Og de er jo dejlige og SÅ nuser med alle deres folder, deller og dobbelthager!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.