md scanning imorgen :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. november 2011

sandramor

hej piger

så er det imorgen kl 12.40 jeg skal til md scanning..

glæder mig rigtig meget men er også lidt nervøs... dog er jeg ik i tvivl om at hun er i live derinde for har mærket hende ret meget igår og idag :-D kan mærke det går mere og mere over i spark istedet for de puf... det føles rigtig dejligt... og er spændt på om de også mener det er en pige der gemmer sig derinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

sandramor

håber da der bare er en eller to herinde der vil tænke lidt på mig til den tid........

Anmeld

15. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Ihhh... Hvor dejligt  Husker stadig mine scanninger. Det er så dejligt at bare ligge og kigge på ens egen baby

Held og lykke i morgen

Anmeld

15. november 2011

sandramor

taaaaaaaaaaaaaaaarrrrk

jaaaaa jeg blir heller aldrig træt af de scanninger tror jeg... og jeg får jo mange af dem endnu.... skal både scannes i uge 24 28 og 35

men glæder mig lige meget hver gang

Anmeld

15. november 2011

babymus77

Ønsker dig en fantastisk scanning i morgen;-) kramm

Anmeld

15. november 2011

sandramor

taaaaaarrrk det var rigtig sødt af dig

sad og var lidt ked over ingen kommentarer at få

så mange tak for det

og jeg håber du snart selv kan få alle de dejlige oplevelser med en lille spire i maven

Anmeld

15. november 2011

nathja

danm det var mange scanninger.. nogen speciel grund til det?? skal selv til md scan  på fredag er lige så spændt som jeg var med de 2 andre.. hihi.. derudover har jeg en scanning mere i uge 32 fordi min bmi er lidt høj og de frygter graviditetssukkersyge, men jeg har da fået 2 sunde, raske og lidt små børn og ingen sukkersyge..

Anmeld

15. november 2011

sandramor

ja og jeg er i forvejen blevet scannet i uge 8 10 og 12.....

de første scanninger er fordi jeg har haft en partiel mola ( google.dk )

og de andre scanninger her er fordi jeg samtidig lider af basedow... som er forhøjet stofskifte... hvilket betyder at min lille pige måske er lidt lille så uge 24 er en vækst scanning og uge 28 og 35 er en thyreoidea scanning... altså hvor de scanner hendes skjoldbugs kirtel for at se om den er forstørret.. fordi der er en chance for at jeg overfører det høje stofskifte til hende.........

men ja er bare glad for de holder mig i så kort snor og er meget obs på det..... og på babyens trivsel......

hvor langt er du henne nu??

Anmeld

16. november 2011

nathja

sandramor skriver:

ja og jeg er i forvejen blevet scannet i uge 8 10 og 12.....

de første scanninger er fordi jeg har haft en partiel mola ( google.dk )

og de andre scanninger her er fordi jeg samtidig lider af basedow... som er forhøjet stofskifte... hvilket betyder at min lille pige måske er lidt lille så uge 24 er en vækst scanning og uge 28 og 35 er en thyreoidea scanning... altså hvor de scanner hendes skjoldbugs kirtel for at se om den er forstørret.. fordi der er en chance for at jeg overfører det høje stofskifte til hende.........

men ja er bare glad for de holder mig i så kort snor og er meget obs på det..... og på babyens trivsel......

hvor langt er du henne nu??

hold da op sikken en omgange.. men rart at vide at de holder godt øje med bebsen..

jeg er 20+1 i dag

Anmeld

16. november 2011

sandramor

så er der en time til min md scanning....har godt nok sommerfugle i mavem... spændt... nervøs... det hele....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.