Kælenavne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

Angelspot

Åhh ja, har mange kælenavne til Oliver, men øver mig i at sige hans navn i stedet for, hvordan skal han ellers finde ud af hvad han skal reagere på....

Ollie

Skatte/skattemand

Basse

Smuksak

Baby

OSV

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

*Sofie*

Malou har mange kælenavne
Hun 'lystre' lissor meget på musse og sveske, som hun gør på Malou.
Kalder hende bla. også for skrubbefis, rumpenisse og bøf

Anmeld

15. november 2011

SussieThyssen

kitty skriver:

Efter et spørgsmål fra en veninde blev jeg nysgerrig på, hvad I andre siger

Har I kælenavne til Jeres børn? Hvis ja, hvilke? Og er der nogen grund til de bliver kaldt som de gør?

Boas bliver kaldt tordendrengen, fordi han er født natten mellem 2. og 3. juli hvor det lynede og tordnede, og TIVOLI blev lukket pga. regn. Det var en smuk nat på flere måder

Min ældste bliver i familiens skød kaldt Lotte, men hun hævder nu stærkt at det er et mor-privilegium, over for alle andre er hun Charlotte. 
Da hun var lille blev hun kaldt for Nulle, det var noget hun selv opfandt.

Den mellemste blev kaldt Bebse, også noget hun selv kaldte sig, men senere blev det til Bexii iblandt venner og Bekse af familien. Hun hedder Rebecka.

Den yngste, der hedder Nickolai, bliver af familien kaldt Nikse, og blandt venner er han Nick eller Nicko.

Jeg havde/har skam også kælenavne...hehe!
Jeg blev nemlig kaldt Gysse...min mor bruger det somme tider stadig, men shhh....det er der ikke ret mange der ved

Af venner bliver jeg ofte kaldt Skytse, det kommer af Skytsenglen, fordi nogle mennesker synes jeg er deres skytsengel  

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. november 2011

Happiness

Lukas bliver kaldt:

Luksen - Lukker

Fisen

Prut-fisen

De sidste fordi han fiser en del, og også leverer en "gave" med de fleste gange

Anmeld

15. november 2011

Weidemann1

Bølle og prut 

Anmeld

15. november 2011

Nolle

min søn hedder Zibrandt Johannes vi har et par navne vi kalder ham  ; 
ZJ - få Zibrandt Johannes og Zibrandt Junior ( da min onkel osse hedder Zibrandt - det er et familie navn )
BOB - det hed han inde i navnen få ville ikke ud med navnet får han var født - det hænger ved.
Bumle - Fordi jeg synes Bumle (Biler) er helt vildt nuttet og det er min søn osse  

Anmeld

15. november 2011

Henriette Aaby

Maja bliver kaldt:

Lille røver af far

Lille mus af far

Kartoffel af far

Tuttermus af mor

Lille fisk af mor

Bassen af mor

Anmeld

15. november 2011

2babygirls

kitty skriver:

Efter et spørgsmål fra en veninde blev jeg nysgerrig på, hvad I andre siger

Har I kælenavne til Jeres børn? Hvis ja, hvilke? Og er der nogen grund til de bliver kaldt som de gør?

Boas bliver kaldt tordendrengen, fordi han er født natten mellem 2. og 3. juli hvor det lynede og tordnede, og TIVOLI blev lukket pga. regn. Det var en smuk nat på flere måder

Bruger mest mus og baby til vores smukke datter. Hun er et lille nips, så derfor falder de navne os let

Anmeld

15. november 2011

Benjamins'mor

Benjamin bliver kaldt Benni. Det var noget ''Lucas<3'' startede og det har egentligt bare hængt ved. Ved ikke hvorfor..

Anmeld

15. november 2011

wamse

Kasper:

-kapper

-Kasper himmelspjæt

Michael:

-mik-panik

-mulle

-mikster

Lærke:

-Lærke-musen

-prinsesse mia-maja

-musen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.