Køb af klapvogn uden bil, hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

Maja_4000

Jeg cyklede i Babysam med Caroline bagpå .. Og cyklede så hjem med klapvognen foldet sammen Det er så også en paraplyklapvogn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Janni.

Babymor2010 skriver:

Dét må jeg lige ringe og høre dem ad, når det bliver aktuelt  Måske det kan lade sig gøre Jeg har tænkt en del over hvordan, så indtil videre har vi bare brugt barnevognen 

De kan allerhøjest sige nej  

Jeg ved at kære børn i kolding gerne gør kørtøjet køreklar før man henter det. Så mon ikke babysam gør det samme. 

Anmeld

15. november 2011

astridt

Du kunne da også tage en taxi hjem???

Anmeld

15. november 2011

Clisolka

henh01 skriver:

kan i ikke have den lille i en bæresele?

Jow, men hun er lidt tung at bære rundt på nu - hun er jo lige fyldt 1 år  Hendes far må ikke bære rundt på hende pga. dårlig ryg, og min ryg kan ikke klare det i længere tid 

Anmeld

15. november 2011

Clisolka

astridt skriver:

Du kunne da også tage en taxi hjem???

Nååårh ja, den mulighed havde jeg ikke lige tænkt over - det er da det vi gør, hvis ikke det kan lade sig gøre med køreklar 

Anmeld

15. november 2011

Clisolka

Janni. skriver:

De kan allerhøjest sige nej  

Jeg ved at kære børn i kolding gerne gør kørtøjet køreklar før man henter det. Så mon ikke babysam gør det samme. 

Jeg kunne ikke forestille mig andet end at de gør det  Men ja, vi kan kun få et nej 

Anmeld

15. november 2011

henh01

Babymor2010 skriver:

Jow, men hun er lidt tung at bære rundt på nu - hun er jo lige fyldt 1 år  Hendes far må ikke bære rundt på hende pga. dårlig ryg, og min ryg kan ikke klare det i længere tid 

Hmm hvad så med at tage bussen med hende på armen så der ikke er så langt at gå med hende og så få vognen med hjem med det samme?

Anmeld

15. november 2011

Janni.

Babymor2010 skriver:

Jeg kunne ikke forestille mig andet end at de gør det  Men ja, vi kan kun få et nej 

Hvis de siger nej, så er det dårlig service - i mine øjne. Men generelt bryder jeg mig faktisk ikke om babysam, ihvert fald ikke den i vejle. 

Håber i finder en rigtig god løsning, så i kan få en klapvogn. 

Anmeld

15. november 2011

Clisolka

henh01 skriver:

Hmm hvad så med at tage bussen med hende på armen så der ikke er så langt at gå med hende og så få vognen med hjem med det samme?

Jeg tror ikke det er en mulighed at have hende på armen - medmindre de sælger den køreklar  Men ellers må vi som astridt skriver, tage en taxa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.