Dig som baby vs din baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.015 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. november 2011

Kofoed.

Inspireret af Katte87's tråd, så skal vi nu samligne billeder.

Cirka 1½ måned gammel begge to

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Mira0911

Ih gid jeg kunne det... Jeg har ingen billeder fra da jeg var baby... da jeg blev tvangsfjernet, har min mor heller ikke nogle.. 

Anmeld

16. november 2011

Kofoed.

Mira0911 skriver:

Ih gid jeg kunne det... Jeg har ingen billeder fra da jeg var baby... da jeg blev tvangsfjernet, har min mor heller ikke nogle.. 

Du må gerne komme med julie, hvis det er, så kan vi om et år eller to samligne med lina

Anmeld

16. november 2011

Maalene

Kofoed. skriver:

Du kan da vidst ikke lyve dig fra at være hendes mor

Synes sagtens man kan se I ligner hinanden meget

Anmeld

16. november 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Du kan da vidst ikke lyve dig fra at være hendes mor

Synes sagtens man kan se I ligner hinanden meget

Det jo det

Må man se jer/dig og emilie?

Anmeld

16. november 2011

Maalene

Kofoed. skriver:

Det jo det

Må man se jer/dig og emilie?

Det kan du tro

Skal lige have fat i et par billeder fra mine forældre, har nemlig ikke nogle hjemme

Anmeld

16. november 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Det kan du tro

Skal lige have fat i et par billeder fra mine forældre, har nemlig ikke nogle hjemme

Argh okay, så er det i orden

Anmeld

16. november 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Hold da op, hvor er det vildt! Man skulle næsten tro, det var en og samme baby I ligner hinanden helt vildt meget.

Jeg har ikke lige nogle close up billeder af mig selv i nærheden, men jeg vil lige prøve at finde nogle en dag

Jeg får tit at vide, at Benjamin ligner mig, men lige så mange synes, at han ligner Mathias. Jeg kan nu godt se, at vi har mange af de samme træk (han har min næse, min mund, mine øjne etc)

Anmeld

16. november 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Hold da op, hvor er det vildt! Man skulle næsten tro, det var en og samme baby I ligner hinanden helt vildt meget.

Jeg har ikke lige nogle close up billeder af mig selv i nærheden, men jeg vil lige prøve at finde nogle en dag

Jeg får tit at vide, at Benjamin ligner mig, men lige så mange synes, at han ligner Mathias. Jeg kan nu godt se, at vi har mange af de samme træk (han har min næse, min mund, mine øjne etc)

Hehe, men hun ligner altså sin far mest, skal det siges, at mig og peter ligner hinanden ret godt (kraftig bygget, minimal amorbue, blå/grå øjne og så videre.

Glæder mig til at se det

Men synes det er svært når de er så små, specielt hvis forældrene ligner hinanden. Nu har jeg heller ikke set mathias, så for mig ligner benjamin, bare benjamin

Anmeld

30. november 2011

Mor Christa

hehe jeg kan være med :0)

Baby til højre er mig og baby til´venstre er min søn. På de to øverste er vi 2 mdr på de to nederste er vi 3 mdr hehe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.