Bevæger baby sig dagen på fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. november 2011

Anonym trådstarter

Gør den det? i min familie siger alle at deres børn slet ikke har rørt på sig den dag de fik veer og fødte :s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Zelinasmor

Anonym skriver:

Gør den det? i min familie siger alle at deres børn slet ikke har rørt på sig den dag de fik veer og fødte :s

Jeg har hørt præcist det modsatte. Det er nok forskelligt

Anmeld

15. november 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Dagen hvor jeg fødte var der meget liv i Isabella - da først veerne begyndte at tage til husker jeg ikke så meget af  Èn ting kan jeg da huske: da jeg skulle presse flyttede hun sig helt op til mine ribben, hvilket jeg var overrasket over, for det havde hun ikke gjort igennem graviditeten, så det var første gang jeg mærkede hvordan det føltes 

Anmeld

15. november 2011

Trolde_mor

Mit vand gik om natten og om aftenen havde Kian været stille i maven. Om morgenen blev jeg nervøs for ham da der kom blod ud med fostervandet )(var bare et pletblødning ) og da jeg snakkede højt med ham om at jeg var bekymret for ham, gav han mig et ordentligt puf, for ligesom at sige at han var okay

Men tænker lidt at de måske gør sig klar til fødslen og derfor er meget stille, børn får jo en lille smule stress lige i det de når igennem fødekanalen (de fleste gør - kan gjorde ikke ) Så måske de pr. instinkt ved at de skal finde ro, så de ikke stresser helt enormt når der pludselig sker ændringer fordi mor er gået i fødsel?

Anmeld

15. november 2011

Janni.

Silas rodede rundt som altid, så ingen ændring dér. 

Anmeld

15. november 2011

Annette A

Heller ingen ændringer her. Han var lige så aktiv som normalt.. 

Anmeld

16. november 2011

cash83

2 timer inden min søn blev født, bevægede han sig så meget at min svigerinde blev helt forskrækket og spurgte hvad der dog skete med min mave :-D puha nogle buler den fik hist og her..:-D men det er vel forskelligt :-)

Anmeld

16. november 2011

Toshiba

Anonym skriver:

begge mine har været MEGET aktive op til fødsel - men når veerne er kommet har de ikke moslet rundt

Anmeld

16. november 2011

Mira0911

Her var der fuld aktivitet som var meget ubehageligt... 

Anmeld

16. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Det er vist meget forskelligt..der har været stor forskel på mine unger..den ene dansede cancan lige til hun kom ud, mens de andre var mere stille..men de rørte sig nu og sparkede, selvom de ikke var særligt aktive

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.