kan de her støvler tåle at komme i vaskemaskinen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.386 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. november 2011

helle85

min dreng har haft uheld i børnehaven så der er kommet tis på han bundgaard støvler men jeg er i tvivl om de kan tåle en tur i vaskemaskinen?

det er dem her han har

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Mor til Mike

helle85 skriver:

min dreng har haft uheld i børnehaven så der er kommet tis på han bundgaard støvler men jeg er i tvivl om de kan tåle en tur i vaskemaskinen?

det er dem her han har

Hvis du vasker dem på lavt plus kan de nok godt synes nærmest alle sko kan tåle en tur i vaskemaskinen.

Anmeld

15. november 2011

eliasogmor

helle85 skriver:

det er dem her han har

ellers en omgang sæbe vand.... og lidt skrubben med en blød svamp eller børste uden at ødelægge skindet.....

Anmeld

15. november 2011

helle85

eliasogmor skriver:

ellers en omgang sæbe vand.... og lidt skrubben med en blød svamp eller børste uden at ødelægge skindet.....

okay mange tak det må jeg prøve

Anmeld

15. november 2011

helle85

Min søn - mit guld! <3 skriver:

Hvis du vasker dem på lavt plus kan de nok godt synes nærmest alle sko kan tåle en tur i vaskemaskinen.

det er fordi det er skind jeg er i tvil om det. men nu prøver jeg at vaske dem i sæbevan som en anden har skrevet.

Anmeld

16. november 2011

Stine Conrad

Hej...

Jeg ville være lidt betænkelig ved at putte dem i maskinen... Det er skind og skind har ikke godt af at blive sjaskhamrende vådt.

Men ellers findes der en slags skind rens.... fra bl.a. LaCrosse, der har et produkt, der hedder Boot Cleaner.

Hilsen Stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.