Doula/fødselshjælper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.201 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. november 2011

nillech

Hej

Jeg er en kvinde på 40 år, som er igang med at tage en uddannelse til doula/fødselshjælper.

Jeg tilbyder et forløb, hvor vi mødes to gange inden fødslen, hvor vi taler om de ting du/I har brug for, så er jeg med under hele fødslen, hvor jeg vil støtte, opmuntre, hjælpe til andre stillinger osv. og forløbet sluttes af en uges tid efter fødslen, hvor vi taler om fødslen og hvad du / ellers har brug for.

Jeg søger et par fra København og da jeg er under uddannelse er forløbet gratis.

Glæder mig til at høre fra dig/jer

Tjek evt doulaen.dk (det er hende som jeg er undervst der har siden)

Hilsner fra Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

ano14316

nillech skriver:

Hej

Jeg er en kvinde på 40 år, som er igang med at tage en uddannelse til doula/fødselshjælper.

Jeg tilbyder et forløb, hvor vi mødes to gange inden fødslen, hvor vi taler om de ting du/I har brug for, så er jeg med under hele fødslen, hvor jeg vil støtte, opmuntre, hjælpe til andre stillinger osv. og forløbet sluttes af en uges tid efter fødslen, hvor vi taler om fødslen og hvad du / ellers har brug for.

Jeg søger et par fra København og da jeg er under uddannelse er forløbet gratis.

Hilsner fra Pernille

ja så ærger man sig da lige over at man lige har født...

hvad koster sådan et forløb normalt?

Anmeld

15. november 2011

M (:

nillech skriver:

Hej

Hilsner fra Pernille

Det lyder meget spændende, men hvordan bliver man doula? Hvor bliver man uddannet fra, og hvad går forløbet ud på? Hvor lang er uddannelsen?

Undskyld, at jeg spammer din tråd med spørgsmål. Du kan evt. sende en PB, hvis du ikke vil fortælle om det her..

Anmeld

15. november 2011

MissBee

nillech skriver:

Hej

Hilsner fra Pernille

Lyder rigtig spændende  men har først termin i juli

Anmeld

15. november 2011

nillech

ano14316 skriver:

ja så ærger man sig da lige over at man lige har født...

hvad koster sådan et forløb normalt?

Hej

Et forløb koster mellem 5000,- og 11ooo, alt efter hvor erfaren doulaen er og hvad hun kan tilbyde.

Anmeld

15. november 2011

nillech

MissBee skriver:

Lyder rigtig spændende  men har først termin i juli

Hej

Ja der er lidt længe til, men hvis du stadig er interesseret til den tid kan du skrive til mig :-)

Anmeld

15. november 2011

nillech

M (: skriver:

Det lyder meget spændende, men hvordan bliver man doula? Hvor bliver man uddannet fra, og hvad går forløbet ud på? Hvor lang er uddannelsen?

Undskyld, at jeg spammer din tråd med spørgsmål. Du kan evt. sende en PB, hvis du ikke vil fortælle om det her..

Hej

Jeg har været på tre weekendkurser, hvor underviserne er en jordemoder og en doula. derudover skal jeg igennem to forløb, altså to fødsler og så skal der læses bøger som der skrives opgaver om.

Så kan man selv vælge at tage nogle andre kurser for at få mere styr på det fx reboza som kan være en god teknik både som massage og ligeledes hvis babyen ikke ligger helt rigtigt derinde!

Et krav for at blive doula er at man selv har født :-)

Anmeld

15. november 2011

M (:

nillech skriver:

Hej

Jeg har været på tre weekendkurser, hvor underviserne er en jordemoder og en doula. derudover skal jeg igennem to forløb, altså to fødsler og så skal der læses bøger som der skrives opgaver om.

Så kan man selv vælge at tage nogle andre kurser for at få mere styr på det fx reboza som kan være en god teknik både som massage og ligeledes hvis babyen ikke ligger helt rigtigt derinde!

Et krav for at blive doula er at man selv har født :-)

Ok super, tak (: Det er heller ikke mig selv, der evt. kunne være interesseret i at blive doula - men min mor, som har født fem børn..

Anmeld

15. november 2011

Risen

nillech skriver:

Hej

Hilsner fra Pernille

Hvornår skal det være inden? Du må have en tidsfrist? 

Anmeld

15. november 2011

nillech

Risen skriver:

Hvornår skal det være inden? Du må have en tidsfrist? 

Hej

Inden september 2012, men vil jo gerne snart igang ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.