Smerter hver dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.419 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. november 2011

LilleLene

Hey piger

Jeg er 10+4 i dag, og i nigle dage nu har jeg faktisk haft næsten konstant ondt, ligesom konstante mens smerter, er hele tiden bange for at bløde når jeg har så ondt :/

Er det normalt at de er der hele tiden ?
Det gør også helt vildt ondt når jeg nyser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

SussieThyssen

LilleLene skriver:

Hey piger

Jeg er 10+4 i dag, og i nigle dage nu har jeg faktisk haft næsten konstant ondt, ligesom konstante mens smerter, er hele tiden bange for at bløde når jeg har så ondt :/

Jeg vil tro du lider af ligamentsmerter...men..jeg vil nu foreslå du får en snak med lægen..bare for en sikkerhedsskyld..for det kan jo også være andre årsager.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. november 2011

LilleLene

SussieThyssen skriver:

Jeg vil tro du lider af ligamentsmerter...men..jeg vil nu foreslå du får en snak med lægen..bare for en sikkerhedsskyld..for det kan jo også være andre årsager.

Kærligst
Sussie

Ja det brude jeg, men ved du om det unormalt at have en konstant ?

Anmeld

15. november 2011

Emily2012<3

LilleLene skriver:

Hey piger

Enten er det ligement smerter ellers er det blærebetændelse.. Jeg var afsted i lørsdags fordi jeg havde så mange mens smerter (som lige når mens kommer) - Og der fik jeg antibiotika, og det har hjulper..

Skal ikke kunne sige om det er det, men enten det eller ligamenterne der strækkker sig for at gøre plads..

Anmeld

15. november 2011

twinny

Puhha jeg havde næsten konstante ligasmerter...

Håber det bliver bedre...

Anmeld

15. november 2011

LilleLene

BJNGJ. skriver:

Enten er det ligement smerter ellers er det blærebetændelse.. Jeg var afsted i lørsdags fordi jeg havde så mange mens smerter (som lige når mens kommer) - Og der fik jeg antibiotika, og det har hjulper..

Skal ikke kunne sige om det er det, men enten det eller ligamenterne der strækkker sig for at gøre plads..

var til læge i tirsdags, og der havde jeg det også, og der blev der jo tjekket urin... men ja det kan jo godt være

Anmeld

15. november 2011

Wimmie

LilleLene skriver:

Hey piger

Jeg havde også konstante ligamentsmerter de første 10-12 uger - derefter blev det bedre og så havde (har) jeg dem kun ind imellem - dog gør det også ret nas når jeg nyser/hoster 

Anmeld

15. november 2011

LilleLene

Wimmie skriver:

Jeg havde også konstante ligamentsmerter de første 10-12 uger - derefter blev det bedre og så havde (har) jeg dem kun ind imellem - dog gør det også ret nas når jeg nyser/hoster 

puuuha tak
det er beroligne at høre

Anmeld

15. november 2011

Muffinmus

jep jep, mine er blevet bedre efter 12 uge...men ikke når man nyser, det bliver tit lidt værre jo længere henman kommer da det er ligamensmerter:-)Jeg får dem også og nyser en hulens masse som gravid, så av av:-)

Anmeld

15. november 2011

LilleLene

MariaE skriver:

jep jep, mine er blevet bedre efter 12 uge...men ikke når man nyser, det bliver tit lidt værre jo længere henman kommer da det er ligamensmerter:-)Jeg får dem også og nyser en hulens masse som gravid, så av av:-)

super dejligt at vide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.