Pletbløder, men er på p-piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg oplevede i sidste uge, at jeg pletblødte ca. 3dage. Siden da har jeg bare haft brunligt udflåd. Tog en test 4 dage efter, at jeg startede med at bløde, og den viste negativ. Har heller ingen symptomer på graviditet. I sidste periode glemte jeg dog en p-pille i den første uge. Hvad kan pletblødningen skyldes? Skal jeg overveje p-pilleskift? Eller er der noget i vejen med mig dernede? Har taget p-piller i ca. 7 år, så er bange for, at de har ødelagt noget, hvis I forstår..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

babymus77

Anonym skriver:

Jeg oplevede i sidste uge, at jeg pletblødte ca. 3dage. Siden da har jeg bare haft brunligt udflåd. Tog en test 4 dage efter, at jeg startede med at bløde, og den viste negativ. Har heller ingen symptomer på graviditet. I sidste periode glemte jeg dog en p-pille i den første uge. Hvad kan pletblødningen skyldes? Skal jeg overveje p-pilleskift? Eller er der noget i vejen med mig dernede? Har taget p-piller i ca. 7 år, så er bange for, at de har ødelagt noget, hvis I forstår..

Det gjorde jeg også på mine dengang, og skiftede til nogle som regulerede min mens så plet blødningerne forsvandt:-) prøv at ring til lægen:-)

Anmeld

25. november 2011

Pianisten

Altså nu vil jeg ikke få angsten op i dig, men da jeg var på p-piller begyndte jeg pludselig også at pletbløde, og det var især under samleje.. Har altid hørt at hvis man pletbløder på p-piller skal man ringe til lægen, og det gjorde jeg så. Blev testet for diverse ting, men der var ikke noget positivt nogen steder. Havde på det tidspunkt været på p-piller i 6 år, så tog det lidt som "brok" fra min krop.. Det holdt i hvert fald op igen, og gjorde det ikke i den efterfølgende p-pille periode

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.