Et dumt spørgsmål...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. februar 2009

Mimic

Er der nogen herinde der kan forklare mig hvordan skoldkopper ser ud...?? min datters dagplejemor har for 14 dage siden haft hendes datter hjemme i en uge pga skoldkopper, og nu er jessica begyndt at klø sig over det hele, og her til morgen var der en enkelt prik på maven der sprang da hun fik ble på, der om sådan noget helt vandklar væske ud af den... er det skoldkopper der er på vej?? hun har let forhøjet temperatur, men det er også det eneste, hun er lige så frisk som hun plejer

Fra Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2009

Anja

Det lyder som skoldkopper !!

Små rødeprikker, hvor der kommer en blære i midten med klar væske i, blæren sprænger og der kommer små sårskorper på.

Anmeld

16. februar 2009

Mimic

så er der ingen tvivl om at det er det...
dejligt at hun får det overstået så tidligt...

tak for svar så hurtigt

Anmeld

16. februar 2009

Pia.

Man kan nemt tage fejl af skoldkopper - jeg måtte til læge med min søn da jeg og børnehaven var så meget i tvivl...
han fik desværre under 10 skoldkopper første gang og fik det så desværre få uger efter igen og også denne gang ikke særlig mange så jeg ved at han stadig er modtagelig for dem...
mine de to store 10 g 6 år har ikke haft det endnu...

Men altså prøv at søg lidt på nettet om skoldkopper eller spørg en der ved hvordan de skal se ud... det er så ærgeligt at gå og tro det er det og så det viser sig at være væskeblærer... - der skulle meget gerne komme flere og flere efter nogle få timer - så er man ikke i tvivl....

lille eks.

Knus Pia

Anmeld

17. februar 2009

karina-brandt

Ingen tvivl - skoldkopper.

så har du da DET overstået for fremtiden..Jeg fik skoldkopper som 16 årig, og kors hvor var jeg syg...

- karina

Anmeld

17. februar 2009

Nemesis

PiaR skriver:

Man kan nemt tage fejl af skoldkopper - jeg måtte til læge med min søn da jeg og børnehaven var så meget i tvivl...
han fik desværre under 10 skoldkopper første gang og fik det så desværre få uger efter igen og også denne gang ikke særlig mange så jeg ved at han stadig er modtagelig for dem...
mine de to store 10 g 6 år har ikke haft det endnu...

Men altså prøv at søg lidt på nettet om skoldkopper eller spørg en der ved hvordan de skal se ud... det er så ærgeligt at gå og tro det er det og så det viser sig at være væskeblærer... - der skulle meget gerne komme flere og flere efter nogle få timer - så er man ikke i tvivl....

lille eks.

Knus Pia

Har du overvejet at få dem vaccineret så??

De er nu så store at de kan bliver virkelig hundesyge...
Jonas fik dem da han var 3 mdr...og han var spættet fra top til tå og havde dem i laaang tid...så han skulle være fint immuniseret.

Skulle forresten hilse fra kæresten og sige at Jeg kysser fantastisk (FB spørgsmålet)

:-) Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.