Positiv test igen igår og tid hos lægen imorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

974 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. november 2011

Anastazia

Weee, tror virkelig på at den er der!! testede positiv igen igår og har fået en tid hos lægen imorgen til blodprøve - nej hvor jeg glæder mig til at få svaret...

men hvor lang tid går der egentlig før man får svaret? kan slet ikke huske det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

BechHannibal

Anastazia skriver:

Weee, tror virkelig på at den er der!! testede positiv igen igår og har fået en tid hos lægen imorgen til blodprøve - nej hvor jeg glæder mig til at få svaret...

Håber

Anmeld

16. november 2011

MissBee

Anastazia skriver:

tillykke!

Anmeld

16. november 2011

Benjamins'mor

Tillykke.

Jeg fik svaret efter 5-10 min da jeg fik taget blodprøve, men ved jo ikke om det er anderledes i det land du bor.

Anmeld

16. november 2011

Anastazia

Benjamins'mor skriver:

Tillykke.

Jeg fik svaret efter 5-10 min da jeg fik taget blodprøve, men ved jo ikke om det er anderledes i det land du bor.

Det håber jeg ikke det er!

Anmeld

16. november 2011

Anastazia

MissBee skriver:

tillykke!

Mange tak 

Anmeld

16. november 2011

Kofoed.

Har din læge selv et laboratorium? Ellers skal de lige have blodet først. Ved i DK sender lægerne alle blodprøver samlet afsted sidst på arbejdsdagen og så bliver de tjekket en gang i løbet af dagen efter. Så de plejer at sige 2 dage for at være sikker på, at de har fået et svar tilbage.

Anmeld

16. november 2011

Anastazia

Kofoed. skriver:

Har din læge selv et laboratorium? Ellers skal de lige have blodet først. Ved i DK sender lægerne alle blodprøver samlet afsted sidst på arbejdsdagen og så bliver de tjekket en gang i løbet af dagen efter. Så de plejer at sige 2 dage for at være sikker på, at de har fået et svar tilbage.

Puha det ved jeg ikke - det er første gang jeg skal op til ham 

Anmeld

16. november 2011

Kofoed.

Anastazia skriver:

Puha det ved jeg ikke - det er første gang jeg skal op til ham 

Er i flyttet?

Håber du får svar hurtig, så pige med det smukke smukke navn og hendes skønne bror kan få en lillebrøster

Anmeld

16. november 2011

Anastazia

Kofoed. skriver:

Er i flyttet?

Håber du får svar hurtig, så pige med det smukke smukke navn og hendes skønne bror kan få en lillebrøster

Ja vi er jo flyttet til USA 

- ja det ville være noget så hyggeligt Anastazia spørger hele tiden om ikke godt hun må få en bror eller søster 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.