Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Weee, tror virkelig på at den er der!! testede positiv igen igår og har fået en tid hos lægen imorgen til blodprøve - nej hvor jeg glæder mig til at få svaret...
men hvor lang tid går der egentlig før man får svaret? kan slet ikke huske det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anastazia skriver: Weee, tror virkelig på at den er der!! testede positiv igen igår og har fået en tid hos lægen imorgen til blodprøve - nej hvor jeg glæder mig til at få svaret... men hvor lang tid går der egentlig før man får svaret? kan slet ikke huske det
tillykke!
Benjamins'mor skriver: Tillykke. Jeg fik svaret efter 5-10 min da jeg fik taget blodprøve, men ved jo ikke om det er anderledes i det land du bor.
Tillykke. Jeg fik svaret efter 5-10 min da jeg fik taget blodprøve, men ved jo ikke om det er anderledes i det land du bor.
Det håber jeg ikke det er!
MissBee skriver: tillykke!
Mange tak
Har din læge selv et laboratorium? Ellers skal de lige have blodet først. Ved i DK sender lægerne alle blodprøver samlet afsted sidst på arbejdsdagen og så bliver de tjekket en gang i løbet af dagen efter. Så de plejer at sige 2 dage for at være sikker på, at de har fået et svar tilbage.
Kofoed. skriver: Har din læge selv et laboratorium? Ellers skal de lige have blodet først. Ved i DK sender lægerne alle blodprøver samlet afsted sidst på arbejdsdagen og så bliver de tjekket en gang i løbet af dagen efter. Så de plejer at sige 2 dage for at være sikker på, at de har fået et svar tilbage.
Puha det ved jeg ikke - det er første gang jeg skal op til ham
Anastazia skriver: Puha det ved jeg ikke - det er første gang jeg skal op til ham
Er i flyttet?
Håber du får svar hurtig, så pige med det smukke smukke navn og hendes skønne bror kan få en lillebrøster
Kofoed. skriver: Er i flyttet? Håber du får svar hurtig, så pige med det smukke smukke navn og hendes skønne bror kan få en lillebrøster
Ja vi er jo flyttet til USA
- ja det ville være noget så hyggeligt Anastazia spørger hele tiden om ikke godt hun må få en bror eller søster
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128