når emnet bliver flyttet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. november 2011

karina1980

jeg har lige fået flyttet et emne og tænkte bagefter, at selvfølgelig skulle det da have ligget der.

men nu dukker det ikke længere op på forsiden når der bliver skrevet i det og jeg får hellere ikke notifikationer, disse var blevet slette(dem har jeg sat på igen)

men hvordan kan det være den ikke dukker op på forsiden efter den er flyttet, selvom der er nye indlæg i tråden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
karina1980 skriver:

jeg har lige fået flyttet et emne og tænkte bagefter, at selvfølgelig skulle det da have ligget der.

men nu dukker det ikke længere op på forsiden når der bliver skrevet i det og jeg får hellere ikke notifikationer, disse var blevet slette(dem har jeg sat på igen)

men hvordan kan det være den ikke dukker op på forsiden efter den er flyttet, selvom der er nye indlæg i tråden

Hej Karina!

Det første du skal undersøge er, at du på forsiden vælger at se den kategori emnet er flyttet til.
det vil sige at du skal tjekke om du har fået slået kategorien fra, for hvis du har det, så kan du ikke se noget relateret til den kategori.

Nogle vælger fx at slå Sex og Samliv fra..og så får de intet op på forsiden og ej heller notifikationer.

Skriv igen, hvis du fortsat har problemer.

Anmeld

15. november 2011

karina1980

Moderator skriver:

Hej Karina!

Det første du skal undersøge er, at du på forsiden vælger at se den kategori emnet er flyttet til.
det vil sige at du skal tjekke om du har fået slået kategorien fra, for hvis du har det, så kan du ikke se noget relateret til den kategori.

Nogle vælger fx at slå Sex og Samliv fra..og så får de intet op på forsiden og ej heller notifikationer.

Skriv igen, hvis du fortsat har problemer.

umiddelbart har jeg aldrig slået det fra, ej heller til, hvor gør man dette henne??

Anmeld

15. november 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

umiddelbart har jeg aldrig slået det fra, ej heller til, hvor gør man dette henne??

Du skal blot find Sex og Samliv eller det emne som det nu er, under Debatter (top linket) og så slå den til som favorit øverst på siden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.