Er det normalt ? - menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. november 2011

Anonym trådstarter

Hej tøser ...

Min menstruation er blevet rigtig mærkelig så derfor bliver jeg nød til at spørge om det er normalt kun at bløde meget lidt i en dag når man har sin menstruation ?

Jeg har ellers så ondt i min mave så jeg er bange for at jeg styrt bløder men der er bare næsten intet på bindet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

BellaCiinea

Anonym skriver:

Hej tøser ...

Min menstruation er blevet rigtig mærkelig så derfor bliver jeg nød til at spørge om det er normalt kun at bløde meget lidt i en dag når man har sin menstruation ?

Jeg har ellers så ondt i min mave så jeg er bange for at jeg styrt bløder men der er bare næsten intet på bindet

Stopper selv på p-piller om søndagen, får så min mens fredag eller lørdag efter.. (bemærk, altså næsten en uge efter!), og så har jeg typisk mens til lørdag/søndag, alt afhængig af om den kom fredag eller lørdag..

Sådan er min mens bare, og kan intet gøre ved det Bløder også ganske lidt, på trods af kraftige smerter... Man tror nemlig at man fylder bindet op på 0,5... men ak nej.... en bette klat er hvad der er

Anmeld

15. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej tøser ...

Nu siger du jo ikke noget om hvorvidt du er på p-piller eller ej, og hvordan og i forbindelse med hvad den "er blevet mærkelig".

Så jeg har lidt svært ved at udtale mig her. Men snak med din læge, hvis du synes det er for mærkeligt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.