Kan i huske at man på NB kunne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. marts 2008

Ny mor

gå ind på "sin side" og se hvilke indlæg man senest havde skrevet og gå direkte til evt. svar (når man var logget ind) Har i fundet ud af om man kan det her? Synes det er lidt træls at skulle gå langt tilbage, hvis man ikke har været på et par dage :P
kh Birgitte (som hader sit morgenhårsbillede, IVFmarie!!!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2008

Tynen

Det tror jeg faktisk ikke man kan her..
Har undersøgt det, men måske har jeg overset det.

Det kunne egentlig være smart nok - Det er lidt uoverskueligt hvis man ikke, gud forbarme sig, har været på et stykke tid ;)

Måske skulle du nævne det for Jern-Henrik?!

Trine

Anmeld

3. marts 2008

Marco2

Tror det ikke. Men du kan i bunden af siden tilføje et emne eller tråd som favorit, så kan du se den på din startside og følge med om der er kommet nye besvarelser. Når den er ved at "dø ud" kan du bare fjerne den igen, så du ikke har en halv million til at stå som favoritter...

Kan det bruges??

AG

Anmeld

3. marts 2008

ivfmarie

hej ny mor.

Du er da såååå nuttet på dit billede!!

Jeg tror nok at Henrik arbejder på sagen... altså med at man på sin profil kan hvilke indlæg man har skrevet. Men ellers kan du abbonere på et emne - så får du en mail når der er kommet et svar. Det kom jeg til at gøre en dag her på siden - fuuuuuck hvor fik jeg mange mails den dag 8D
Men det kunne jo være vældig smart hvis man har spurgt om en opskrift eller lignende.

Marie - spiser frokost!

Anmeld

3. marts 2008

Ny mor

ivfmarie skriver:

hej ny mor.

Du er da såååå nuttet på dit billede!!

Jeg tror nok at Henrik arbejder på sagen... altså med at man på sin profil kan hvilke indlæg man har skrevet. Men ellers kan du abbonere på et emne - så får du en mail når der er kommet et svar. Det kom jeg til at gøre en dag her på siden - fuuuuuck hvor fik jeg mange mails den dag 8D
Men det kunne jo være vældig smart hvis man har spurgt om en opskrift eller lignende.

Marie - spiser frokost!

Nå, oki - tak tøser - ellers skriver jeg til Jern-Henrik ;-))) og foreslår det.
Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.