Hovedpine!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.557 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. november 2011

katrineoerum

Hej

Jeg er i 18 uge med min tredje graviditet.

Jeg har ondt i hovedet næsten hver dag. Det har jeg ikke haft under de andre graviditeter.

Er der nogen der har erfaring med dette?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Tja, erfaring og erfaring.. Men jeg led også meget af hovedpine en overgang da jeg var omrking de 15-18 uger henne.  

Dog er det for mit vedkommende gået væk, medmindre jeg har sovet rigtig dårligt om natten.

Anmeld

15. november 2011

christinak

Jeg havde hovedpine hver dag fra uge 13-16 og jeg fandt ud af at hvis jeg tog mine jernpiller om morgenen at så fik jeg ikke hovedpine

Anmeld

15. november 2011

FamilenStorm

katrineoerum skriver:

Hej

Jeg har ondt i hovedet næsten hver dag. Det har jeg ikke haft under de andre graviditeter.

Bliv tjekket for jernmagel og svangerskabsforgiftning, da det godt kan være en af symptomerne på de forskellige ting..

Anmeld

15. november 2011

FamilenStorm

katrineoerum skriver:

Hej

Bliv tjekket for jernmagel og svangerskabsforgiftning, da det godt kan være en af symptomerne på de forskellige ting..

Anmeld

15. november 2011

SussieThyssen

katrineoerum skriver:

Hej

Hvad siger lægen til det??

Man skal altid konsultere sin læge ved den slags, for der kan være forskellige årsager til det, som fx forhøjet blodtryk, lav blodprocent eller graviditetssukkersyge og lignende. Så hellere et tjek engang for meget end for lidt.

Nogle får hovedpine pga hormonændringerne, andre pga ændringen i kropsholdningen..så det behøver ikke at betyde spor, men få hellere et tjek, hvis du ikke har fået det for nyligt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. november 2011

katrineoerum

okay jeg ringer lige til lægen i morgen, men er det ikke lidt tidligt at have svangerskabsforgiftning? det har jeg aldrig haft før.

Anmeld

15. november 2011

Moms

Jeg havde hovedpine hver dag i 3 uger ret tidligt i graviditeten - tror det var 9-12 uger.

Det var ikke en slem hovedpine.

Og det gik altså over igen.

Moms

Anmeld

15. november 2011

katrineoerum

Moms skriver:

Jeg havde hovedpine hver dag i 3 uger ret tidligt i graviditeten - tror det var 9-12 uger.

Det var ikke en slem hovedpine.

Og det gik altså over igen.

Moms

Ja jeg håber også bare det går over igen men nu synes jeg bare jeg har haft det i flere mdr. on and off og efter som jeg ikke plejer at have det så må jeg nok heller lige tjekke op på det. det kommer altid efter frokost..... meget mærkeligt

Anmeld

16. november 2011

Moms

katrineoerum skriver:

Ja jeg håber også bare det går over igen men nu synes jeg bare jeg har haft det i flere mdr. on and off og efter som jeg ikke plejer at have det så må jeg nok heller lige tjekke op på det. det kommer altid efter frokost..... meget mærkeligt

Det behøver jo ikke have noget med graviditeten at gøre.

Det kunne jo være spændingshovedpine.

En snak med lægen, et tjek ved kiropraktor, en gang massage eller en god gang træning med nakke- arm og rygmuskulatur kunne være løsningen.

Prøv endelig de sidste to hvis lægen bare siger du skal tage nogle panodiler.

Moms

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.