Sted til bryllup - midtjylland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

delimus

Anonym skriver:

Hejsa.

Kæresten og jeg har snakket en lille smule om bryllup. Han har ikke friet endnu, så intet er officielt eller noget. Vi har bare snakket om hvornår det evt. kunne blive i forhold til at få sparet penge sammen til det først.
Det er også derfor jeg er anonym - hvis nu en eller anden herinde skulle have spottet hvem jeg er.

Men det har jo sat gang i lidt tanker hos mig, og jeg har kigget en lille smule på mulige steder at holde festen (kunne ikke lade være )

Derfor vil jeg høre, om i kan anbefale et sted - meget gerne i Østjylland, og i hvert fald i Jylland.

Stedet skal gerne opfylde følgende "krav":

- Plads til omkring 100 gæster

- Derfor skal kuvertprisen heller ikke være skyhøj, når vi gerne vil have så mange med.

- Det skal være GOD mad, men ellers behøver det ikke være noget fancy

- De må selvfølgelig meget  gerne være et rigtig hyggeligt sted

- Vi skal ikke stå for noget selv (på selve dagen/aftenen)

- Det skal helst være et sted hvor man IKKE skal være ude kl 1-2 stykker

- Der skal gerne være mulighed for overnatning

- Der må meget gerne være mulighed for selv at tage drikkevarer med (men det er også ok, hvis det ikke er en mulighed)

KOM MED JERES BUD!!!

Hvis det er idyl I er ude efter så er Pøt Mølle simpelthen en perle. Ude mellem Hammel og Hadsten.

Nille's kro er også fantastisk, folkene derude har helt styr på det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Sissel

Hvad med på himmelbjerget? Der ligger hotel himmelbjerget, og der er fantastisk smukt.. Det ville ihvertfald blive uforglemmeligt for alle parter..

Anmeld

17. november 2011

lsvendsen

jeg har engang været til bryllup på noget der hedder Møllerens Hus ude ved Rønde... Det var super godt og fine værelser at overnatte i og i øvrigt også rigtig fin beliggenhed...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.