Gode råd til at få baby til at tage sutten...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.754 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. november 2011

KLN

Hej alle jer skønne mødre..

Nu er det sådan, at jeg er mor til en skøn lille pige på tre uger. Hun er egentlig forholdsvis nem, men hun har da nogle tudeturer ind i mellem, hvor hun er meget svær at gøre tilfreds. Her vil det bare være rigtig skønt, hvis hun vil tage sutten. Men det er som om den ikke rigtig er helt god - eller som om hun har luret, at det ikke er den ægte vare, og ikke vil lade sig nøjes

Jeg vil høre om nogen af jer har nogle gode råd til, hvordan man får de små til at blive gode venner med sutten? også som en hjælp i fremtiden, hvor hun skal passes ude...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Frøken J.

KLN skriver:

Nu er det sådan, at jeg er mor til en skøn lille pige på tre uger. Hun er egentlig forholdsvis nem, men hun har da nogle tudeturer ind i mellem, hvor hun er meget svær at gøre tilfreds. Her vil det bare være rigtig skønt, hvis hun vil tage sutten. Men det er som om den ikke rigtig er helt god - eller som om hun har luret, at det ikke er den ægte vare, og ikke vil lade sig nøjes

Jeg vil høre om nogen af jer har nogle gode råd til, hvordan man får de små til at blive gode venner med sutten? også som en hjælp i fremtiden, hvor hun skal passes ude...

Har du prøvet med et helt andet mærke sut? Nogle børn kan kun lide bestemte sutter, og der er jo STOR forskel på sutter

Anmeld

16. november 2011

KLN

Har prøvet to forskellige slags, men det kan da godt være, at jeg skal prøve en helt anden slags. Har bare tænkt, at en sut jo er en sut. Men du har da ret - det kan være hun bare slet ikke kan finde ud af de slags vi har prøvet at give hende..

Anmeld

3. december 2011

MajseMaja

KLN skriver:

For os har det hjulpet at holde den ene finger på sutten og ae kinden med den anden og vugge ham eller gå rundt med ham imens med rolige bevægelser..

Jeg har læst et sted at det skulle hjælpe godt mod luft i maven, hvilket det virker til han har haft en del af, så er meget glad for at han er begyndt at blive gladere for den..

Håber det kan hjælpe dig..

Anmeld

3. december 2011

MajseMaja

KLN skriver:

For os har det hjulpet at holde den ene finger på sutten og ae kinden med den anden og vugge ham eller gå rundt med ham imens med rolige bevægelser..

Jeg har læst et sted at det skulle hjælpe godt mod luft i maven, hvilket det virker til han har haft en del af, så er meget glad for at han er begyndt at blive gladere for den..

Håber det kan hjælpe dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.