Scanning idag, kryds for at vi kan se det lille hjerte slå.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. november 2011

AnnaB.

Vi har egentlig først tid til NF-scanning den 2. december, men nu har vi besluttet os for at tage ind forbi en scanningsklinik idag. Årsagen er at jeg har en veninde, der oplevede, at kroppen ikke registrerede. at fosteret var gået til grunde allerede i uge 7 (en MA?), og først så det til NF. Der var bare helt tomt på skærmen..Uh! Jeg tror ikke der er noget galt her, men da man vel ikke kan mærke det, hvis kroppen ikke har opdaget det, så... Jeg er bare blevet bekymret.

Uh, det bliver spændende! Håber sådan, at vi ser en masse små hjerteblink i eftermiddag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Baby2010/2013

AnnaB. skriver:

Vi har egentlig først tid til NF-scanning den 2. december, men nu har vi besluttet os for at tage ind forbi en scanningsklinik idag. Årsagen er at jeg har en veninde, der oplevede, at kroppen ikke registrerede. at fosteret var gået til grunde allerede i uge 7 (en MA?), og først så det til NF. Der var bare helt tomt på skærmen..Uh! Jeg tror ikke der er noget galt her, men da man vel ikke kan mærke det, hvis kroppen ikke har opdaget det, så... Jeg er bare blevet bekymret.

Uh, det bliver spændende! Håber sådan, at vi ser en masse små hjerteblink i eftermiddag

Vil ikke smutte uden et held og lykke, er sikker på jeres lille guldklump har det dejligt trygt derinde

Anmeld

15. november 2011

Wimmie

AnnaB. skriver:

Krydser fingre for jer - husk lige at give en lille update når I har fået at vide at alt er ok (for naturligvis er alt som det skal være) 

Anmeld

16. november 2011

AnnaB.

Og fint det havde den det

21,66 mm lille snip med et absolut hårdtarbejdende lille hjerte - skønt.

Anmeld

16. november 2011

viben

AnnaB. skriver:

Og fint det havde den det

21,66 mm lille snip med et absolut hårdtarbejdende lille hjerte - skønt.

Fantastisk  Det er en helt ubeskrivelig oplevelse at se hjertet banke derud af...

Anmeld

16. november 2011

AnnaB.

viben skriver:

Fantastisk  Det er en helt ubeskrivelig oplevelse at se hjertet banke derud af...

Ja, det er godt nok ret vildt. Jeg har stadigvæk ikke helt fattet, hvad det er der rent faktisk foregår inden i

Anmeld

17. november 2011

viben

AnnaB. skriver:

Ja, det er godt nok ret vildt. Jeg har stadigvæk ikke helt fattet, hvad det er der rent faktisk foregår inden i

Nej og det bliver ikke nemmere.. Jeg er 16+5 og synes stadig ikke det er gået op for mig hvad der sker... Men bliver nok bedre når man kan liv

Anmeld

18. november 2011

AnnaB.

Nej og det bliver ikke nemmere.. Jeg er 16+5 og synes stadig ikke det er gået op for mig hvad der sker... Men bliver nok bedre når man kan liv

Det tror jeg, du har ret i. Har en veninde der er 22+ og hun er helt over i den anden grøft, og ligger hver aften og "stener" (i mangel af bedre udtryk ) over, hvor vildt det er at kunne mærke liv. 

Anmeld

18. november 2011

Rødhætte

AnnaB. skriver:

Vi købte os også til en tidlig scanning og det var ALLE pengene værd! De siger at ser man hjerte slå i uge 8 er der kun 3 procent risiko for spontan abort.. Jeg var også vildt nervøs inden, men er sikker på at du nok skal se det smukke lille hjerte slå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.